پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

منطقه آزاد بانه و مریوان می‌تواند جایگزین کوله‌بری شود

عضو هیات مدیره و معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد بانه و مریوان گفت: ما منطقه تازه تاسیسی هستیم که چند ماهی است شروع به کار کرده‌ایم و با امتیازات ویژه‌ای که مناطق آزاد دارند؛ امیدواریم با سرمایه‌گذاری در این منطقه هم به جهش تولید و هم مشارکت مردم که عنوان شعار سال هست، تامین خواهد شد.

فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با صادرات ۱.۴ میلیون تن محصولات فولادی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون دلار، عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده غیرنفتی-پتروشیمی کشور را به خود تخصیص داد. این در حالی است که در صورت تجمیع میزان صادرات صورت گرفته در گروه فولادمبارکه، این گروه در میان صادرکنندگان نفتی و غیرنفتی کشور، رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

بندر کاسپین به خلیج فارس متصل می‌شود (+ فیلم)

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در سال گذشته در حوزه تولید و صنعت، تجارت و خدمات، بنادر و گردشگری بسته‌هایی در منطقه آزاد انزلی ارائه شد که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

ارائه انواع مشوق‌‌ها برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی (+ فیلم)

مدیر سرمایه‌گذاری و تامین مالی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ما در حال حاضر 80 پروژه سرمایه‌گذاری در دست اقدام بخش خصوصی داخل و خارجی منطقه آزاد انزلی داریم که در بخش‌های صنعتی و غیرصنعتی هستند و ارزش این پروژه‌ها 48 هزار میلیارد تومان است.

80 پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی در حال اجرا است (+ فیلم)

معاون توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید ما به ارزش 10 هزار میلیارد تومان است که در حوزه‌های لجستیکی، بندری، صنعتی، تجاری و گردشگری به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.

دولت سیزدهم رکوردها را جابجا کرد

رئیس دولت سیزدهم درست یک سال پیش در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای مهار تورم و رشد تولید دستوراتی داد که در ۱۰ بند به دستگاه‌های مختلف کشور تکلیف شد.
با بیمه‌ها