شورای وحدت در بیانیه‌ای به مناسبت روز معلم و روز جهانی کارگر تاکید کرد؛
کد خبر: ۴۱۳۰۷۷
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
0
شورای وحدت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرنضی مطهری و روز معلم و روز جهانی کارگر بیانیه صادرکرد.

معلمان و کارگران دو رکن اساسی در رشد جامعه

در متن این بیانیه آمده است:

«تاریخ بشر، هیچگاه سرگذشت شاهان و حاکمان نبوده و نیست و بالندگی امروز انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات الهی، مرهون تجربه و علم و انعکاس آن در تلاش و عمل است. بدون اغراق معلمان و کارگران دو رکن اساسی و مهم در رشد و توسعه هر جامعه‌ای محسوب شده و دو بال پرواز انسان به‌شمار می‌روند. پرنده‌ای که با سلاح علم و عمل، اوج گرفته و قله ‌های رفیع انسایت خداگونه را تعالی می‌بخشد.ترسیم موفق آینده، بدون وجود معلمان و کارگران، غیرممکن است و تنها به حرمت قلم و همت بازوی معلم و کارگر می‌توان آشیانه‌ای از سرافرازی و امنیت بر قله میهن بنا کرد که زایشی از نور را آبستن فرداها باشد.

 

بدون‌شک تحقق شعار انتخاب شده برای امسال توسط مقام معظم رهبری، بدون وجود معلمان و کارگران امکان‌پذیر نبوده و جهش تولید با مشارکت مردم، نیازمند آموزش مناسب از یکسو و تربیت نیروی کار متخصص و اجرای دقیق طرح‌ها از سوی دیگر است که این امر با همت معلمین شریف و کارگران زحمتکش ممکن خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: تماس تلفنی دکتر منوچهر متکی با ابوالفضل ابوترابی تکذیب شد

 

ما باور داریم که معلمان و کارگران به عنوان پیشگامان مسیر پیشرفت و توسعه کشور، نقش بسیار مهمی در استقلال، رشد و تعالی ایران اسلامی داشته و این عزیزان با تلاش، تعهد و ایثار خود، به تحقق اهداف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور کمک می‌کنند. شورای وحدت ضمن تبریک این روز مهم به تمامی مردم و به ویژه معلمین، اساتید دانشگاه و کارگران، بر لزوم شنیده شدن مطالبات به حق و تحقق خواسته های این اقشار تاکید دارد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: