کد خبر: ۴۱۳۰۵۶
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
0
فرا رسیدن روز جهانی کارگر فرصتی بی بدیل برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کارگران و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور است.

پیام رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) به مناسبت روز کاگر

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هستند. هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات شاهدی بر کیفیت تولید و توسعه در این سرزمین است. کارگران عزیزمان در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

شعاری که به تنهایی نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار آنان در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی محسوب می‌شود. باید قبول کرد که کارگران متعهد با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می‌کنند. خرسندیم که در خانواده بزرگ ایمیدو، در کنار این عزیزان که خدمات ارزنده و سهم بزرگی را در تحقق این شعار دارند در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم.

به این امید که خداوند بزرگ توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم گام‌های موثری در جهت تحقق شعار سال برداریم. برای همه کارگران عزیز و خانواده‌های محترم شان عزت و سربلندی از درگاه حضرت حق مسألت نموده و روز کارگر را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: