پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

دولت موانع صادرات را برطرف کند

مدیر صادرات شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه از بدو بهره برداری بحث صادرات را هم شروع کرد و هر ساله بخش مشخصی از محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می‌کند.

فولاد خوزستان؛ بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد کشور

شرکت فولاد خوزستان بزرگ‌ترین صادرکننده فولاد ایران و مطرح‌ترین برند ایرانی در بازار جهانی فولاد است و با این‌که محدودیت‌های انرژی باعث از دست رفتن بیش از ۱.۵ میلیون تن تولید این شرکت در دوره سه‌ساله ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ شد اما فولاد خوزستان در مجموع در این دوره، موفق به فروش بیش از ۱۱.۹ میلیون تن از محصولات خود شد که حدود ۴.۸ میلیون تن آن به اقصی نقاط جهان صادر شد.

تسهیل صدور کارت سبز برای رانندگان ترانزیتی/جهش تولید با مشارکت مردم؛ منشور بیمه البرز در سال جدید

موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز، از همکاری بیمه البرز با بیمه مرکزی برای تسهیل فرایند صدور کارت سبز خبر داد و اعلام کرد که رانندگان اکنون می‌توانند کارت و بیمه نامه بین‌المللی خود را به صورت ریالی دریافت کنند.

گل‌گهر؛ همواره در مسیر توسعه

منطقه معدنی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی، صنعتی در خاورمیانه است که دارای قابلیت‌های بسیاری برای تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی خاورمیانه است.  اين ذخاير معدنی در استان كرمان و در 50 كيلومتری جنوب غربی شهرستان سيرجان واقع شده است. آثار موجود و حفاری‌های باقی مانده در محل كانسار دلالت بر آن دارد كه اين كانسار در قرون گذشته مورد شناسايی و بهره برداری قرار گرفته است.

بی توجهی مجلس یازدهم به قانون گریزی دولت

نماینده بازنشستگان ار مراجعه اعضای کانون عالی به کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم خبر داد و گفت: نمایندگان پس از شنیدن مشکلات و تایید آنها، اعلام کردند کاری از ما بر نمی آید با دولت توافق کنید.

ذوب آهن در سال جاری رکورد می‌زند (+ فیلم)

معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: از لحاظ کیفیت در محصولات ذوب آهن یکسری استانداردها رعایت می‌شود و در میلگرد و خصوصا تیرآهن محصولات کاملا برندی را تولید وعرضه می‌کنیم.

امروز بیش از 90 درصد از نیازهای فولاد مباركه از طریق ساخت داخل تأمین می‌شود

در یکی دیگر از سلسله‌برنامه‌های رادیو فولاد، به مناسبت اول اردیبهشت‌ماه که در تقویم رویدادهای فولاد مبارکه از آن به‌عنوان سالروز آغاز بومی‌سازی یاد شده است، مهدی شهیدی رئیس واحد بومی‌سازی مواد، قطعات و تجهیزات به‌صورت حضوری و علی‌یار عراقی مدیر برنامه‌ریزی خرید به‌صورت تلفنی به سؤالات مجری این برنامه پاسخ دادند. ماحصل گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.
با بیمه‌ها