موثقی نیا در مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی مطرح کرد:
کد خبر: ۴۱۳۰۵۹
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
0
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواستار نقش آفرینی متفاوت شرکت ملی فولاد در جهت چالش های فعلی زنجیره فولاد شد.

شرکت ملی فولاد در رفع چالش های زنجیره، نقش آفرینی کند

محمد رضا موثقی نیا امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ملی فولاد، تصریح کرد، با توجه به وجود دانش و سوابق ارزنده این مجموعه، شرکت فولاد قادر است چالش‌های پیش روی این صنعت را برطرف کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با یادآوری اینکه که طی دهه‌های گذشته طرح‌های بزرگ فولادی توسط این شرکت اجرا شده، گفت: یکی از چالش‌های فعلی، ایجاد توازن در زنجیره است که این امر در تامین خوراک و پروژه‌های توسعه‌ای اهمیت حیاتی دارد.

به گفته موثقی نیا، وجود افراد با تجربه و با دانش، این نکته را گوشزد می‌کند که شرکت ملی فولاد محدود به اجرای هفت طرح استانی نبوده بلکه ظرفیت‌های متنوعی در این شرکت وجود دارد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی شرکت ملی فولاد و چارچوب‌های فعلی، خدمات بیشتری به صنعت فولاد ارایه داد.


رشد تولید فولاد‌های استانی

محمد آقاجانلو مدیر عامل پیشین شرکت ملی فولاد نیز با ارایه گزارش کوتاهی، اظهار داشت: با بررسی ساختار گذشته، معاونت بهره برداری در شرکت ایجاد شد که طبق آن توانستیم نظارت بر تولید را تقویت کنیم.

وی افزود: طی سال گذشته بین ۲۰ تا ۵۰ درصد در شرکت‌های فولادی تحت مدیریت، رشد تولید را به ثبت برسانیم.

به گفته آقاجانلو، برخی تفویض اختیارات نیز سبب روان شدن فعالیت‌ها شد. علاوه بر آن ایجاد اتاق فکر و برگزاری نشست‌های متعدد با پیمانکاران و مشاوران، بخشی از مشکلات را برطرف ساخت.

وی، شرکت ملی فولاد را دارای ظرفیت‌های بالایی دانست که نیروی انسانی، مشخصه بارز آن‌ها هستند و قابلیت برطرف سازی چالش‌های زنجیره فولاد را دارند.

محمد قبادی مدیر عامل جدید نیز ضمن ابراز قدردانی از حمایت‌های مهندس موثقی نیا تاکید کرد: با پیشینه و سوابق ارزنده این شرکت، توسعه صنعت فولاد رقم زده خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خدمات محمد آقاجانلو تقدیر به عمل آمد. همچنین حکم محمد قبادی عضو پیشین هیات مدیره شرکت ملی فولاد، به عنوان مدیر عامل جدید از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو به وی اعطا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: