کد خبر: ۴۱۳۰۸۷
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
0
معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران ضمن بازدید از شعبه مرکزی این بانک، با رئیس و کارکنان این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران از شعبه مرکزی

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، علی علیزاده، نگاه واحد نظارت و بازرسی را نگاهی مبتنی بر حمایت و مساعدت توصیف کرد و گفت: هدف از بازرسی و نظارت دوره‌ای در بانک، رسیدن به یک مدل از راستایی آزمایی صحیح و حل چالش‌های احتمالی است.

وی افزود: به همان میزان که بخش عملیاتی در بانک درگیر مسئولیت است، باید در ستاد نیز خود را مسئول بدانیم و در واقع کار معاونت حقوقی و نظارت حمایت از صف و اجرا به صورت همزمان است، به نحوی که بخش «عملیاتی» و «سیاستگذاری» بانک در تعاملی سازنده و کاملا شفاف و مطابق مقررات، در مسیر بالندگی بانک حرکت کنند.
معاون حقوقی و نظارت بانک توسعه صادرات ایران در ادامه این دیدار، به اهمیت مدیریت دانش در بانک اشاره کرد و تاکید کرد: انتقال تجربه و دانش در بانک بین نیرو‌های در شرف بازنشستگی و سرشار از تجربه و مهارت به نیرو‌های جوان و با انگیزه ضروری است.

علیزاده، بازرسی را یک شروع خیرخواهانه خواند و گفت: امیدواریم نتیجه بازرسی در بانک، باعث رشد و تعالی شعب شود.

در ادامه این دیدار، رئیس شعبه مرکزی ضمن خیر مقدم به معاون حقوقی و نظارت بانک، گزارش عملکرد این شعبه را ارائه کرد و گفت: شعبه مرکزی از فرایند بازرسی که منجر به شناسایی نقاط قوت و ضعف در سازمان کمک می‌شود، استقبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، معاونت حقوقی و نظارت با همراهی رئیس شعبه مرکزی و تنی چند ازروسای دوایر، از بخش‌های مختلف شعبه مرکزی بازدید و با همکاران گفتگو کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: