به گزارش پول نیوز ، در چارچوب برنامههای تحولی بانک دی در حوزه ارتباطات علیرضا کنگرلو به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک منصوب شد. این تصمیم با هدف تقویت جایگاه برند و ارتقای رویکردهای ارتباطی بانک اتخاذ شده است.
برات کریمی مدیرعامل بانک دی، با تأکید بر اهمیت بازتعریف نقش روابطعمومی به عنوان یکی از ارکان راهبردی سازمان، این انتصاب را با اهداف زیر اعلام کرد:
– تقویت انسجام رسانهای
– توسعه ساختارهای تبلیغاتی هدفمند
– ارتقای تعاملات حرفهای با ذینفعان
– شکلدهی به تصویر برند بانک در افکار عمومی
از استودیوی رادیوi تا میز مدیریت
مسیر حرفهای کنگرلو نشان از یک عمر فعالیت رسانهای دارد:
– سه دهه حضور مستمر در رادیو
– شش سال هدایت تبلیغات بانک کشاورزی
– چهار سال مدیریت ارتباطات صندوق توسعه ملی
این انتصاب در راستای تحولات ساختاری بانک دی و با توجه به تجربیات ارزشمند کنگرلو در حوزه ارتباطات و رسانه انجام شده است.