به گزارش پول نیوز، مدیر کل سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و معاون وزیر اقتصاد گفت: رویدادهایی نظیر کیش اکسپو به عنوان ابزارهایی برای مارکتینگ و بازاریابی، معرفی فرصتها و پتانسیلهای تجاری و سرمایهگذاری ایران به متقاضیان بالقوه داخلی و خارجی است.
ابوالفضل کودهئی افزود: اگر بخواهیم از این نوع رویدادها نتیجه خوبی بگیریم، حتما باید تفاهمنامهها و دستاوردها پیگیری شود.
وی ادامه داد: این دست رویدادها فرصتی برای تامین خوراک معرفی فرصتها است. زمانی موفقیت بدست میآید که فرصتهای سرمایهگذاری دقیق شناسایی شود که در این رویدادها این فرصت به وجود میآید.