26 شهریور 1403 - 6:14

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

رئیس مطالعات و تحقیقات بازار پتروشیمی جم مطرح کرد:

وجود موانع متعدد در دستیابی بیشتر ایران به بازارهای جهانی (+ فیلم)

به گزارش پول نیوز، رئیس مطالعات و تحقیقات بازار پتروشیمی جم گفت : ما همچنان سه صادر کننده برتر منطقه خاورمیانه هستیم؛ یعنی ایران همچنان دوشادوش با عربستان و امارات حرکت می‌کند و آن دو کشور سرمایه گذاری عظیمی در صنعت پتروشیمی انجام داده‌ و در ایجاد نتورک برای فروش و سوشیال باند با مشتریان مختلف در دنیا کارهای مهمی را انجام داده‌اند.

حامد طبیبی افزود: این دو کشور در هر رویداد خارجی شرکت می‌کنند و محصولات خودشان را به بازار جهانی معرفی می‌کنند؛ اما ما ناچار هستیم خودمان مستقیم در مارکت‌ها ورود کنیم و به دلایل متعدد نمی‌توانیم بسیاری از فعالیت‌ها را انجام دهیم که بخشی از آن تحریم‌ها است و  بخشی از آن قوانین دست و پاگیر داخلی و بخش دیگر نگاهی است که شاید نیازمند نوعی تسهیل در فروش محصولات پتروشیمی در ایران باشد.

وی ادامه داد: ما بعضی محصولات شیمیایی مثل «بی‌دی اتیلن» و «بوتن 1» را صادر می‌کنیم و محصولات پلی‌ اتیلن به بیش از 30 کشور دنیا فروش انجام می‌دهیم .

طبیبی اظهار کرد:ما ناچار هستیم همچنان مشتری شناسایی کنیم؛ به طور طبیعی هر چقدر که لیست مشتریان پتروشیمی جم متنوع‌تر باشد اطمینان از اینکه ما می‌توانیم در این بازار رقابتی فروش انجام دهیم بیشتر می‌شود.

همچنین بخوانید  صنعت پتروشیمی به خودکفایی رسید (+ فیلم)

رئیس مطالعات و تحقیقات بازار پتروشیمی جم افزود: ما پروژه‌های مطالعات بازار را تعریف کردیم و در پی پروموشن سعی می‌کنیم رویدادها را از دست ندهیم و در نمایشگاه‌های مهم بین المللی حضور داشته باشیم و با انجمن‌ها و اصناف مرتب در ارتباطیم و در رویدادها شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با اتاق های بازرگانی ارتباط‌مان را حفظ کردیم و یک سری پروژه مطالعات بازار تعریف کردیم که از توان شرکت‌های دانش بنیان خارج از مجموعه برای استفاده از ظرفیت آن‌ها در شناسایی بازارها و توسعه بازار استفاده کنیم.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

 تعاون1
+خودرو
همچنین بخوانید
آخرین اخبار