به گزارش پول نیوز، مدیرعامل شرکت نیکپنداران بیمه وفادار گفت: ما یکسری تجربیات و دادههایی را در صنعت بیمه داشتیم و هدف این بود که چگونه میتوانیم با استفاده از فناوریهای نوین و هوشمصنوعی رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم؟ و به همین دلیل در نمایشگاه الکامپ شرکت کردیم و توانستیم با ارتباط با دوستان دانشگاهی، یکسری خدمات نوین را در اختیار شرکتهای بیمه قرار دهیم.
مهندس بیژن وفادار افزود: براساس این خدمات شرکتهای بیمهای می توانند راهکارهایی برای کاهش ضریب خسارت، افزایش رضایتمندی و بهبود کیفیت خدمات در اختیار بگیرند.
وی ادامه داد: درحال حاضر 3 شرکت بیمه مشتری خدمات ما هستند و با توجه به تعاملاتی که با شرکتهای بیمهای داشتیم توانستیم مشتریهایی را جذب کنیم که در خود صنعت بیمه فعالیت دارند؛ یعنی شرکتهای بزرگ بیمهای مشتاق استفاده از این خدمات بودند و امیدواریم درآینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
وفادار اظهار کرد: ما پیشبینی میکنیم تا آخر سال 30 تا 40 درصد افزایش مشتری داشته باشیم که این اتفاق در کمتر از 9 ماه روی خواهد داد.