به گزارش پول نیوز ، شرکت بیمه دی همواره ارتقا کیفیت خدمات بیمه ای به منظور حفظ مشتریان و ارایه خدمات مطلوب تر به آنان را در دستور کار خود قرار داده است و درهمین راستا، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و امید است با ایجاد و تقویت مزایای رقابتی خود، اهداف تعیینشده را محقق کند، تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه دی با سازمان منطقه آزاد کیش نیز در همین راستا انجام شده است. شیما اسدپور مدیرشعبه این شرکت درکیش گفت: درسالهای اخیر، نارضایتی کیشوندان از کیفیت خدمات، شبکه درمانی محدود و فرآیندهای پیچیده، همواره یکی از چالشهای اصلی زندگی دراین منطقه بوده است و بیمه دی، با پیشینهای موفق درهمکاری با سازمانهای بزرگ مثل بنیاد شهید وطیف گستردهای ازمشتریان حقیقی، با انعقاد این تفاهم نامه فرصت پیدا کرد تا بهعنوان یک شرکت پاسخگو و تحولگرا، استانداردهای جدیدی در ارائه خدمات بیمهای درکیش تعریف نماید.
وی تصریح کرد: بیمه دی با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و همچنین ۲۸ مرکز طرف قرارداد در جزیره زیبای کیش یکی از گستردهترین شبکههای درمانی را دراختیار دارد. این مزیت، برای ساکنان کیش که اغلب در دسترسی به خدمات درمانی باکیفیت محدودیت داشتهاند، میتواند نقطه عطفی محسوب شود و این پوشش سراسری و پیوسته خدمات درمانی، آرامش خاطر و امنیت سلامت را برای خانوادهها و نیروی کار فراهم میکند.
بیشتر بخوانید: بانک مهر و بیمه دی تفاهمنامه همکاری امضا کردند
شیما اسدپور درادامه با اشاره به توانگری مالی شرکت بیمه دی افزود: بیمه دی با برخورداری از توانگری مالی سطح بالا، قادر است به تعهدات خود به موقع عمل کندو این ویژگی، نهتنها اعتماد مشتریان را جلب میکند، بلکه در شرایط بحرانی نیز امنیت مالی آنها را تضمین میکند.
وی در پایان با ذکر شعار همیشگی «با شما برای جبران » در خدمت رسانی حاضر هستیم اظهار امیدواری کرد: شرکت بیمه دی در تلاش است تا با تمام توان در ارائه خدمات بیمه ای به کیشوندان عزیز پیشرو و ثابت قدم باشد و رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماید.