به گزارش پول نیوز ، «خوشتر آن باشد که سر دلبران / گفته آید در حدیث دیگران». هنگامی که یک مجموعه با قدرت و در نهایت شفافیت فعالیت کند، بهترین خدمات را ارایه دهد، رضایت جامعه مخاطب را بدست آورد و نقش خود را در رونق اقتصادی کشور بخوبی ایفا کند، برگزاری نشست و سخن گفتن مدیرانش نزد مسوولان نه تنها کار دشواری نیست، بلکه در قالب این نشست ها، امتیازهای خوبی می توان گرفت نا حرکت در مسیر پیشرفت با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.
یکی از مهمترین مجموعه هایی که همواره زیر ذره بین قرار دارد و کوچکترین کمکاری آن، برجسته می شود و مورد انتقاد قرار می گیرد، بیمه دی است. جامعه مخاطب بیمه دی، خانواده شهدا و ایثارگران هستند که بدلیل حساسیتی که نسبت به این افراد وجود دارد، نارضایتی آنان در سطح گسترده مطرح می شود.
یکی از زیرمجموعه هایی که به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات ارایه می دهد، شرکت بیمه دی است. مدیریت این شرکت با درک حساسیت جایگاهی که دارد، عملکرد قابل دفاعی ارایه داده و مدتی است سخنی از انتقاد خانواده شهدا و ایثارگران به میان نمی آید.
علاوه بر این شرکت بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه گر، خدمات گسترده ای به تمامی مردم ارایه داده که با استقبال گسترده رو به رو شده و سوددهی این شرکت را در سطح گسترده رقم زده است.
از آنجا که نشست شورای مدیران شرکت بیمه دی به منظور بررسی وضعیت به صورت مستمر برگزار می شود، آخرین نشست با حضور سید شمسالدین حسینی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. حسینی پس از بازدید از بیمه دی و شنیدن گزارش عملکرد شر کت، با تقدیر از خدمترسانی به خانوادههای شهدا و ایثارگران گفت: بیمه دی علاوه بر الزامات اقتصادی و سودآوری، وظیفهای ذاتی در خدمترسانی به خانوادههای شهدا و ایثارگران دارد و موفقیتهای اخیر نشان میدهد که در ایجاد توازن میان این دو ماموریت بهخوبی عمل کرده است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بیمه دی با خدمات بیمه درمان شناخته میشود گفت: بیمه دی با اتکا به تجربه مدیریتی، جوانگرایی و استراتژی تحول دیجیتال توانسته در مسیر توسعه صنعت بیمه و ارتقای رفاه اجتماعی به جایگاه شایستهای دست یابد.
وی با اشاره به سوابق مدیریتی هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در بخش های مختلف اقتصادی و اجرایی کشور به ویژه حوزه توسعه و نظارت بیمهای و همراهی اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انتظار میرود با چنین ظرفیتهایی، توسعه صنعت بیمه بیش از پیش شتاب گیرد. گزارشهای دریافتی از کمیسیون اقتصادی نشان میدهد چالشهای پیشروی بیمه دی همراستا با چالشهای کلان صنعت است که راهکارها و مسیرهای طی شده برای حل آنها در بیمه دی نشان از درک درست مدیریت شرکت از شرایط موجود دارد. که می تواند الگویی برای سایر شرکت های بیمه ای و بنگاه های اقتصادی کشور باشد.
حسینی با تاکید بر اینکه بیمه دی با فلسفه وجودی خدمت به خانوادههای شهدا و ایثارگران، نقشی محوری در ارتقای شاخصهای رفاه اجتماعی ایفا میکند گفت: این شرکت از یک سو به عنوان یک بنگاه اقتصادی موظف به سودآوری و رعایت الزامات بازار سرمایه است و از سوی دیگر وظیفه ذاتی خدمترسانی به جامعه هدف خود را بر عهده دارد؛ و توازن میان این دو مأموریت نشاندهنده موفقیت بیمه دی است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سطح توانگری شرکت بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی با اقدامات زیرساختی مناسب و اندیشه تحول گرا توانسته تحولات اساسی را در این شرکت انجام دهد و با افزایش میزان توانگری، علاوه بر حوزه درمان، می تواند در سایر بخش های اقتصادی به پوشش ریسک ها و سرمایه گذاری بپردازد و نقش کلیدی در اقتصاد کشور ایفا کند.
در ادامه مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه بیمه دی به عنوان نخستین شرکت در صنعت بیمه وارد فرابورس شد و در بسیاری از موضوعات درصدر قرار دارد گفت: این شرکت توانست در چهار ماه ابتدایی سال جاری بر اساس گزارش بیمه مرکزی، رتبه نخست سهم از بازار و شاخص فروش را به دست آورد؛ موفقیتی که سالها هیچ بیمه غیردولتی آن را به دست نیاورده بود.
عبداللهی از حدود ۴ میلیون بیمهشده و ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد خبر داد و گفت: بیمه دی، بزرگترین ارائهدهنده خدمات درمانی در صنعت بیمه کشور است که از این میان، بیش از یکمیلیون و ۶۰۰ هزار نفر خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
وی از پوشش بدون فرانشیز تمامی آسیب دیدگان در «جنگ ۱۲ روزه» خبر داد و گفت: بیمه دی با تخصیص اعتبار به مراکز درمانی، بهویژه داروخانهها و بیمارستانهای کشور، شرایطی فراهم کرد تا هیچگونه وقفهای در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.