اطلاعیه مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران

گفت‌وگوی زنده بیمه‌شدگان با مدیران بیمه سلامت

سازمان بیمه سلامت در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود با بیمه شدگان این سازمان گفتگوی مستقیم خواهد داشت.

به گزارش پول نیوز ، مرکز امور مشتریان و اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت ایران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تحقق رسالت اجتماعی خود، در نظر دارد برنامه ویژه‌ای برای پاسخگویی مستقیم به پرسش‌ها و درخواست‌های بیمه‌شدگان برگزار نماید.

بر اساس این برنامه؛ روز دوشنبه سوم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح، مدیران کل استانی سازمان بیمه سلامت پاسخگوی تماس‌های بیمه‌شدگان خواهند بود. / روز چهارشنبه پنجم شهریورماه نیز در همان ساعت، این ارتباط با حضور مدیران کل ستاد مرکزی سازمان برقرار می‌شود.

هدف از اجرای این طرح، تقویت ارتباط دوسویه، افزایش شفافیت و تسهیل در رسیدگی به مسائل بیمه‌شدگان است. در این زمان بیمه‌شدگان می‌توانند پرسش‌ها، مشکلات و ابهامات خود را به صورت مستقیم با مدیران سازمان در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: بیمه سلامت برای ۵ دهک رایگان شد

همچنین سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و علاوه بر تماس تلفنی، امکان چت آنلاین و نیز استفاده از سامانه ویژه ناشنوایان تحت عنوان «اشارک» را برای سهولت در ارائه خدمات به همه گروه‌های جامعه فراهم کرده است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

ماکو- نشست تخصصی
4870082+copy
آخرین اخبار