به گزارش پول نیوز ، محمد مهدی ناصحی در نشست با مدیران این سازمان، با اشاره به اهمیت آمادگی برای شرایط اضطراری، گفت: باید با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و بهروزرسانی مستمر اقدامات، زمینه هوشمندسازی خدمات بیمهای فراهم شود تا در مواقع بحران نیز خدمترسانی بدون وقفه ادامه یابد.
وی با تأکید بر اینکه وظایف هر بخش باید کاملاً مشخص و هماهنگیها از پیش انجام شده باشد، افزود: بیمه سلامت بخشی مهم از چرخه خدمترسانی در حوزه سلامت است و برای ارائه خدمات مؤثر در بحرانها، باید علاوه بر منابع مالی، زیرساختهای هوشمند و دیجیتالی نیز فراهم گردد.
بیشتر بخوانید: آغاز طرح ملی پوشش همگانی بیمه سلامت بر اساس قانون برنامه هفتم توسعه
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به تجربیات اخیر از جمله تخصیص منابع برای ارائه خدمات به مؤسسات طرف قرارداد در جریان بحرانهای منطقهای، گفت: این اقدامات نشاندهنده ضرورت برنامهریزی پیشدستانه و استفاده از ابزارهای هوشمند در مدیریت بحرانهاست.
دکتر ناصحی همچنین از مدیران ستادی و استانی خواست با نگاهی تحولگرا، در مسیر پویایی سازمانی و هوشمندسازی خدمات حرکت کرده و تصمیمات مبتنی بر تحلیلهای کارشناسی اتخاذ کنند تا بیمه سلامت ایران در مسیر تحول دیجیتال گامهای مؤثری بردارد.