به گزارش پول نیوز ، مدیر عامل بیمه کوثر از تلاشهای همکاران خود در بیمه کوثر در ارائه خدمات به مردم عزیز در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تشکر و بر هماهنگی و پاسخگویی لازم تاکید کرد.
ابوالفضل آقادادی در جلسه شورای مدیران و دیدار با کارکنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ضمن تمجید از روحیه جهادی و متعهد همکاران بیمه کوثر در ارائه خدمات به بیمهگزاران گفت: در دوران بحران و روزهای سخت همه همت خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم به پشتوانه نیروی متخصص و ساعی خود به صورت تمام وقت در ستاد و شعب کشیک در سراسر کشور، بدون هیچ کوتاهی از شرایط بحرانی عبور کنیم و در ارائه خدمت به ملت غیور و سربلند ایران ثابت قدم باشیم. از مردم عزیز که با صبوری خود به عنوان نمادی از انسجام و همدلی ما را در انجام وظایف یاری کردند نیز صمیمانه سپاسگزاریم.
وی افزود: همه تلاش ما در خانواده بیمه کوثر این است که در تمام شرایط و در همه حال خدمتی شایسته و با کیفیت در شان مشتریان عزیزمان ارائه دهیم و همواره حامی، پشتیبان و مامن آنها باشیم در این راستا بیمه کوثر تمهیدات جدی و اقدامات موثری انجام داده است تا در زمان بروز مشکلات یا چالشهای احتمالی هیچ خللی در روند انجام امور محوله صورت نگیرد.
بیشتر بخوانید: کوثر من، نقطه اوج رضایت مشتریان از بیمه کوثر
مدیرعامل بیمه کوثر در پایان از همکارانی که در نقاط مختلف کشور برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اقتدار، تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و برائت از دشمن صهیونیسم در مراسم تشییع و تدفین آن بزرگواران شرکت کردند قدردانی کردند.