به گزارش پول نیوز، مهدی محمودی دبیر اجرایی و رئیس شورای سیاستگذاری دهمین بوت کمپ اقتصادی، بابیان اینکه تفاوتهای کلامی یکی از مواردی است که میتوان خریدار را درگیر کند، گفت: در بحث فروش سختترین بخش، فروش آنکال است چون تنها میتوان از حس شنوایی مشتری استفاده کرد و نمیتوان سایر حواس خریدار را برانگیخته کرد و به همین دلیل باید تمرکز بر حس شنوایی افراد و مهارتهای خاص شنیداری و گفتاری را افزایش داد و این روانشناسی فوقالعاده کار سختی است.
مهدی صبورزاده دبیر کل دهمین بوت کمپ اقتصادی کیش با بیان اینکه در مباحث فروشندگی هم باید یک فروشنده فعال بود و هم یک پذیرشگر فعال، اظهار کرد: علاوه بر ایجاد ارتباط مناسب، باید ارتباط هم از طرف مقابل دریافت و پذیرش کنیم و به عبارتی دیگر باید شنونده خوبی هم باشیم.