6 مرداد 1403 - 11:40

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بازدید اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (+ فیلم)

مدیران بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از صنعت نفت کشور با شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از این گرده همایی بازدید کردند.

به گزارش پول نیوز، بازدید مدیران بانک رفاه از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (+ فیلم)

بانک رفاه کارگران  به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی های طبقه کارگر در سال 1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک 400 میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد.

بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با 62 سال تجربه در ارائه خدمات بانکی، بهره مندی از 10774 نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1012 شعبه فعال در سراسر کشور، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین کند.

 

 

این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی، خدمات ارزشمندی به صادر کنندگان کشور ارائه می دهد.

 

بیشتر بخوانید: با تدوین و پیاده سازی برنامه های راهبردی، جهش تولید با مشارکت مردم را محقق خواهیم ساخت

 

بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا، نیازهای مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

156704765
-گرمای-هوا-بر-خلق-و-خو-min
همچنین بخوانید
آخرین اخبار