بر اساس سال مالی ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد؛
کد خبر: ۴۱۳۶۷۴
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
0
گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اقتصادی نگین گردشگری در سامانه کدال بارگذاری شد.

افزایش سود ۱٫۲۱۸ درصدی «گنگین»

بر این اساس، صورت سود و زیان تلفیقی شرکت اقتصادی نگین گردشگری که با نماد «گنگین» در بازار سرمایه فعالیت می‌کند، با مبلغی بالغ بر ۲۶۴٫۹۷۸ میلیارد ریال (شرکت اصلی ۲۱٫۱۲۰ میلیارد ریال) در سرفصل درآمد‌های عملیاتی، مبلغ ۶۶٫۸۹۶ میلیارد ریال (شرکت اصلی ۲۰٫۴۵۲ میلیارد ریال) در سرفصل سود عملیاتی و مبلغ ۴۱٫۴۶۸ میلیارد ریال (شرکت اصلی ۱۵٫۵۸۱ میلیارد ریال) به عنوان سود خالص پس از کسر مالیات با اظهارنظر مطلوب برای شرکت اصلی و یک بند شرط برای صورت‌های مالی تلفیقی در سامانه کدال بارگذاری شد.

برابر ارقام گزارش شده در ترازنامه تلفیقی، جمع دارایی‌های شرکت از مبلغ ۳۵۶٫۸۵۰ میلیارد ریال در دوره گذشته به مبلغ ۴۸۹٫۲۶۵ میلیارد ریال گزارش شده است.

این در شرایطی است که تغییرات مشابه شرکت اصلی در قیاس با دوره مالی قبل در سرفصل جمع دارایی‌های شرکت از مبلغ ۴۷٫۰۴۹ هزار میلیارد ریال به ۱۰۸٫۲۷۷ هزار میلیارد ریال را نشان می‌دهد و حقوق مالکانه شرکت برای سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۳٫۲۶۳ میلیارد ریال گزارش شده است.

بر این اساس، این شرکت نسبت به شناسایی سود ۵٫۱۹۴ ریالی برای هر سهم و با افزایش ۱٫۲۱۸% اقدام کرده است.

گفتنی است، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان یک هلدینگ چند رشته‌ای و تخصصی اقتصادی در امور مربوط به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فولادی و معدنی و سهام سایر شرکت‌های بورسی و … است و موفق شده در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ شرکت‌های برتر ایران IMI به عنوان شرکت پیشرو در بیشترین صعود رتبه و بیشترین رشد فروش و بالاترین ارزش افزوده انتخاب شود.

لازم به ذکر است، هلدینگ سمگا هم اکنون به صورت مستقیم، سهام‌دار ۳۸ درصدی و به صورت غیرمستقیم، سهام‌دار ۴۷ درصدی شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: