
دکتر ایمانی با ابراز خرسندی از ارتقاء دیگر شاخصهای عملکردی بانک طی این مدت اظهار داشت: با تدوین سیاستهای هوشمندانه، برنامه ریزی مدون و تلاش تمامی همکاران توانستیم رویکرد درخشان و مناسبی از عملکرد بانک را به نمایش بگذاریم.
دکتر ایمانی با اشاره به بهبود عملکردها و موفقیتهای بانک در شاخصهای عملکردی، افزود: با وجود تمام محدودیت ها، بانک سینا در تمام شاخصهای عملکردی در حوزه منابع، اعطای تسهیلات و کاهش نسبت مطالبات موفقیتهای خوبی را کسب نموده بطوریکه اثرات مثبت آن در صورتهای مالی مشهود است.
مدیرعامل بانک سینا همچنین ادامه داد: در حوزه وصول مطالبات با وجود بحران ناشی از کرونا که شبکه بانکی با مشکلاتی در این زمینه همراه بود نسبت آمار مطالبات غیرجاری بانک از ۴.۱ به ۳.۱ درصد رسیده است، که به نسبت رقم ۱۳ تا ۱۵ درصدی مطالبات در نظام بانکی، عملکرد بانک سینا دراین حوزه بسیار مطلوب بوده است.
دکتر ایمانی با تاکید بر سرعت فرایندها و عملیات بانکی در بانک سینا گفت: همکاران این بانک با تسریع در جذب و تخصیص منابع و دقت در پیاده سازی درست و صحیح برنامههای تعیین شده، نشان دادند که میتوانند به آنچه که در مسیر تعالی و پیشرفت مدنظر است، دست یابند.
وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان بانک گفت: رضایت مندی ذی نفعان در همه حوزهها نمایانگر آن است که بانک سینا همواره سعی نموده با رعایت استانداردها و دستورالعملهای سازمانهای نظارتی بر مدار موفقیت گام بردارد و این نشان دهنده سلامت و شفافیت مدیران و عزم بانک برای حرکت به سمت ترقی و پیشرفت است.
مدیرعامل بانک سینا خاطر نشان ساخت: معتقدیم در ۴ یا ۵ ماهه آخر سال دوران سختی خواهیم داشت که با همراهی و همدلی همکاران توانمند و کارآمد این زمان را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.
گفتنی است این همایش از سلسه همایشهای منطقهای بانک سینا است که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ستادی و مناطق در سه شهر تبریز، مشهد و شیراز برای بررسی عملکردها و تبیین سیاستهای آتی بانک تا پایان سال برگزار میشود.
دکتر ایمانی با اشاره به بهبود عملکردها و موفقیتهای بانک در شاخصهای عملکردی، افزود: با وجود تمام محدودیت ها، بانک سینا در تمام شاخصهای عملکردی در حوزه منابع، اعطای تسهیلات و کاهش نسبت مطالبات موفقیتهای خوبی را کسب نموده بطوریکه اثرات مثبت آن در صورتهای مالی مشهود است.
مدیرعامل بانک سینا همچنین ادامه داد: در حوزه وصول مطالبات با وجود بحران ناشی از کرونا که شبکه بانکی با مشکلاتی در این زمینه همراه بود نسبت آمار مطالبات غیرجاری بانک از ۴.۱ به ۳.۱ درصد رسیده است، که به نسبت رقم ۱۳ تا ۱۵ درصدی مطالبات در نظام بانکی، عملکرد بانک سینا دراین حوزه بسیار مطلوب بوده است.
دکتر ایمانی با تاکید بر سرعت فرایندها و عملیات بانکی در بانک سینا گفت: همکاران این بانک با تسریع در جذب و تخصیص منابع و دقت در پیاده سازی درست و صحیح برنامههای تعیین شده، نشان دادند که میتوانند به آنچه که در مسیر تعالی و پیشرفت مدنظر است، دست یابند.
وی با تاکید بر ضرورت جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان بانک گفت: رضایت مندی ذی نفعان در همه حوزهها نمایانگر آن است که بانک سینا همواره سعی نموده با رعایت استانداردها و دستورالعملهای سازمانهای نظارتی بر مدار موفقیت گام بردارد و این نشان دهنده سلامت و شفافیت مدیران و عزم بانک برای حرکت به سمت ترقی و پیشرفت است.
مدیرعامل بانک سینا خاطر نشان ساخت: معتقدیم در ۴ یا ۵ ماهه آخر سال دوران سختی خواهیم داشت که با همراهی و همدلی همکاران توانمند و کارآمد این زمان را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.
گفتنی است این همایش از سلسه همایشهای منطقهای بانک سینا است که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ستادی و مناطق در سه شهر تبریز، مشهد و شیراز برای بررسی عملکردها و تبیین سیاستهای آتی بانک تا پایان سال برگزار میشود.