
به گزارش پول نیوز ، وی افزود: یکی از برنامههای مهمی که در شرکت بیمه حافظ از ابتدا تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است، این بوده که شبکه فروش شرکت در سراسر کشور توسعه یابد و بیمه گری به نحوه مطلوبی صورت گیرد که در سال گذشته، شاهد افزایش تعداد شعب و نمایندگان این شرکت بودیم و این روند همچنان ادامه دارد، بنابراین یکی از برنامههای جدی شرکت، حضور در تمام مناطقی است که امکان فعالیت شرکت وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای دیجیتالی شدن فروش بیمه نامه در کشور صورت گرفته است، اظهار کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا که طی یک الی دو سال گذشته شروع شده است، فرصت بی نظیری بود برای آنکه صنعت بیمه بتواند از فناوریهای روز استفاده کند و به سمت دیجیتالی شدن حرکت کند، اما به نظر میرسد این حرکت به دلیل ضعف زیرساختهای فناورانه به کندی پیش میرود.