
به گزارش پول نیوز ، وی افزود: در آینده ای نه چندان دور صنعت بیمه در کشور ما هم به آن سمت خواهد رفت. در شورای عالی بیمه هم بر این موضوع تاکید فراوان است و آیین نامه های مرتبط با کارگزاری ها که می خواهند به صورت آنلاین فعالیت کنند، تصویب شده و در حال پیگیری است همچنین امروزه برخی کارگزاری های رسمی آنلاین بیمه، به رسمیت شناخته شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.
عضو شورای عالی بیمه مطرح کرد: بنای فروش آنلاین بیمه در کشور بر پایه اعتماد است و در کشور ما بر اساس فضای چهره به چهره صورت می گیرد و هیچ زمان نمی توان اعتمادی که میان نماینده و بیمه گذار وجود دارد را نادیده گرفت.
بیشتر بخوانید:
♦استارت آپهای بیمهای بازوی کمک برای این صنعت محسوب میشوند
♦باید نگاه صنعت بیمه از رقابت به مشارکت تغییر کند
♦افزایش ضریب نفوذ بیمه با حمایت بیمه مرکزی از شرکتهای IT در این حوزه
خوش کیش در خصوص اقدامات صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ ها گفت: وظیفه شرکت های بیمه و صنعت بیمه در کشور، فرهنگ سازی برای فروش محصولات جدید است بر همین اساس باید محصولات جدید بیمه ای را ارائه و بر اساس آن معرفی محصول صورت گیرد که در کنار آن اعتماد مردم به صنعت بیشتر شده و با فروش بیه نامه ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش می یابد.