به گزارش پول نیوز ، 
به گزارش پول نیوز، زعفران به عنوان طلای سرخ در ایران و بازارهای جهانی شناخته می شود و با اجرای این طرح گامی مهم در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر جلوگیری از خام فروشی برداشته شده است.
این محصول تجاری که بر پایه زعفران تولید شده و به منظور بهره گیری بیشتر از گیاهان دارویی و عرضه محصولات متناسب با ذائقه مشتریان با ترکیبات مختلف همچون عسل و لیمو و انواع عرقیجات در بازارهای جهانی عرضه شده است.
زعفران، عسل و لیمو علاوه بر نشاط آور بودن خاصیت دارویی داشته و به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته میشوند.
بسته بندی مناسب، کیفیت بالای محصول، بکارگیری از دانش بومی و اخذ سیب سلامت موجب شده تا کشورهای آلمان، هلند، یونان، ترکیه و گرجستان از این نوشیدنی استقبال کنند.
برای تولید این محصول تجاری بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۲۵ نفر به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.
یکی از مهم ترین عوامل کاهش هزینه در تولید این محصول بهره گیری از ظرفیت نخبگان ایرانی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال تولید نوشیدنی در سطح کشور به جای ایجاد یک واحد تولیدی دیگر بوده که علاوه بر کاهش هزینه فرصت شغلی مناسبی را فراهم میکند.
				 
				 
       
      
       
     



 
								
 
								 
								 آژانس خلاقیت کوانتا
 
آژانس خلاقیت کوانتا