به گزارش پول نیوز ، شرکت های بیمه با طیف گسترده ای از اقشار مردم و اصناف مختلف در ارتباط هستند و خدمات آنها در طول زندگی انسان امتداد دارد. با توجه به فراگیری و اهمیت موضوع، عملکرد شرکت های بیمه به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد که به طور معمول از سوی بیمه مرکزی به صورت ماهیانه تشریح شده و در سامانه کدال منتشر می شود. همچنین در مجامع صنفی در قالب گزارش به هیات مدیره ارایه می شود که در هر صورت قابل استناد است.
یکی از بیمه های مطرح که توانسته جایگاه خود را در بین شرکت های بیمه تثبیت کند، شرکت بیمه پاسارگاد است. این شرکت که با نماد “بپاس” در بازار سرمایه حضور دارد، عملکرد درخشانی از خود برجای گذشته و مورد توجه بورس بازار قرار دارد. از آنجا که شرکتهای بورسی به صورت مستمر و حتی روزانه زیر نظر سهامداران خرد در بازار سرمایه قرار دارند، به هر بهانه ای گزارش عملکرد می دهند که علاوه بر گزارش ماهیانه، گزارش فصلی، نیم سال و سالیانه را ارایه می دهند.
شرکت بیمه پاسارگاد که در کارنامه عملکرد سال های گذشته خود همواره سابقه موفقیت و کسب تندیس موفقیت را داشت، این بار هم بر اساس آخرین نظرسنجی ها بیمه پاسارگاد در ماههای اخیر توانست جایگاه خود را بهعنوان یکی از موفقترین شرکتهای خصوصی صنعت بیمه تثبیت کند.
نتایج تازهترین بررسیها و نظرسنجیهای تخصصی هشت ماهه اخیر نشان میدهد بیش از ۹۱ درصد مشتریان از خدمات این شرکت رضایت دارند؛ رقمی بیسابقه که گواهی بر اعتماد گسترده بازار و استمرار سیاستهای مشتریمحور شرکت است.
این سطح از رضایت موجب شده نهتنها مشتریان قدیمی وفادار بمانند، بلکه گروه بزرگی از مشتریان جدید نیز بهطور مستمر جذب خدمات این شرکت شوند.این مهمترین نتیجه تحلیل و بررسی نظرات مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد است که در کارگزاریها و سایتهای تخصصی فروش بیمه به ثبت رسیده است.
مشتریان این شرکت بیمه خصوصی بیش از هر چیز از سرعت صدور بیمهنامه، خرید آنلاین آسان و پشتیبانی مناسب رضایت دارند. و تنها حدود ۹ درصد نظرات منفی بوده است که بیشتر به چالش در پرداخت خسارت بیمه بدنه پاسارگاد، سختگیری در خسارت بیمه عمر و کمبود شعب در شهرهای کوچک مربوط میشود.
بر اساس آنچه نزدیک به ۴۰۰ مشتری بیمه پاسارگاد عنوان کردهاند، نقاط قوت خدمات این شرکت عبارت است از پشتیبانی مناسب در بسیاری از شعب و اعتبار و اعتماد برند در بازار.
همچنین مهمترین نقاط ضعف کارشناسی غیرمنصفانه در بیمه بدنه، سختگیری در پرداخت خسارتهای پزشکی بیمه عمر و کمبود شعب خسارت در شهرهای کوچک عنوان شده است.
بیشتر بخوانید: بانک پاسارگاد، پیشگام تأمین مالی پروژههای عمرانی و صنعتی
گفتنی است؛ اکنون حدود 30 شرکت بیمه در کشور فعال هستند که هر کدام در فروش انواع بیمه نامه ها ورود کرده و شرایط ویژه ای را برای جذب مشتری ایجاد کرده اند، در نتیجه هر شرکت بیمه ای که فروش بیشتری داشته باشد، یعنی در کیفیت محصول، شناخت مشتری، بازاریابی و فروش بهتر عمل کرده است. خوشبختانه بیمه پاسارگاد از این حیث جایگاه ویژای دارد و رضایت حداکثری مشتریان از خدمات این شرکت مهر تاییدی بر دو دهه تلاش مدیران و کارکنان بخش های مختلف مجموعه است.





آژانس خلاقیت کوانتا