Search

رونمایی از نسل جدید خدمات دیجیتال «امید» نشان داد

پیشروی بانک سپه در مسیر تحول دیجیتال

به گزارش پول نیوز ، اگرچه بانک نقش اصلی را در تمامی معاملات ایفا می کند و هیچ فعالیتی بدون نقش افرینی بانک امکان پذیر نیست، اما تعداد بانکهای کشور به اندازه ای است که رقابت را با جدیت بسیاری رو به رو کرده است. در حال حاضر 30 بانک به ارایه خدمات می پردازند که هر کدام سعی می کنند خدمات بهتر و بیشتری به مشتریان ارایه دهند تا گزینه انتخاب افراد جدید قرار گیرند و مهمتر اینکه سپرده گذاران همچنان تمایل جدی به استفاده از خدمات بانک داشته باشند.

یکی از مهمترین بانکهای کشور که تاثیرگذاری ویژه ای دارد و نمی توان نقش آفرینی آن را نادیده گرفت، بانک سپه است، بانکی که امتیاز اولین را به خود اختصاص داده و برای آنکه همچنان به اولین بانک ایرانی بودن افتخار کند، باید جذابیت های بسیاری برای مشتریان رقم بزند.

اما برای آنکه عملکرد بانکها زیر تیغ نقد قرار گیرد، نمایشگاههای مرتبط به صورت مستمر برگزار می شود که مهمترین آنها نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2025) بود. اهمیت این نمایشگاه به اندازه ای جدی است که شرکتهای حاضر در آن سعی می کنند دستاورد جدیدی برای ارایه داشته باشند. اگرچه روزهای برگزاری این نمایشگاه انگشت شمار است، اما در همین مدت کوتاه، رویدادهای بزرگی از برگزاری همایش تا نشست های تخصصی، رونمایی از برنامه های نوین، مذاکرات و قراردادهای بزرگی در آن صورت می گیرد.

بانک سپه از این فرصت بخوبی بهره برد و در مراسمی با حضور مسوولان بانک، از نسل جدید خدمات دیجیتال شرکت تامین سرمایه امید رونمایی کرد. اهمیت این نمایشگاه باعث شد تا بانک سپه از چهار خدمت نوآورانه و دیجیتال تا مین سرمایه امید شامل سامانه خرید آسان، نخستین دستیار هوشمند بازار سرمایه کشور (امیدیار)، پلتفرم تامین مالی جمعی (امیدکراد) و باشگاه مشتریان تامین سرمایه امید به‌صورت رسمی رونمایی و هر کدام از این ظرفیت ها را به صورت تخصصی معرفی کند.

بی شک بانک سپه هر نوبت نسبت به یکی از فعالیت های خود با تخصص و تاکید بیشتری ورود می کند که در این دوره اصلی ترین محور این مراسم را به رونمایی از «سامانه خرید آسان» اختصاص داد. از آنجا که سال جاری به نام سرمایه گذاری برای تولید نامگذاری شده، بانک سپه نیز نسبت به این مهم حساسیت بیشتری نشان داد ه و «سامانه خرید آسان» را در قالب خدمتی نوین تعریف کرده که هدف از آن، تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری و دسترسی ساده‌تر عموم مردم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

از آنجا که انجام عملیات بانکی همواره با چالش رو به رو می شود و مشتری بسختی می تواند یک فعالیت یا درخواست را در بانک دنبال کند، بانک سپه همچون دیگر رویکردهای بانک، شرایطی فراهم کرده که بسادگی بتوان سامانه خرید آسان را فعال کرد به نوعی که این سامانه امکان سرمایه‌گذاری را تنها با سه کلیک ساده، بدون نیاز به حساب کارگزاری و به‌صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته فراهم می‌کند و گامی مهم در مسیر توسعه خدمات مالی دیجیتال و هوشمندسازی بازار سرمایه به‌شمار می‌رود.

همچنین بخوانید  درخشش روابط عمومی بانک سپه در وزارت اقتصاد

مدیرعامل تامین سرمایه امید در این مراسم به تشریح «سامانه خرید آسان» پرداخت و با اشاره به قابلیتهای مهم این خدمات گفت: نسل جدید خدمات دیجیتال امید، حاصل تلاش مستمر تیمی از متخصصان فناوری و بازار سرمایه است و در راستای تحقق راهبرد کلان بانک سپه برای تحول دیجیتال طراحی شده است. محسن موسوی افزود: این خدمات نوآورانه، دسترسی مشتریان به ابزارهای مالی را تسهیل کرده و تجربه‌ای سریع، شفاف و هوشمند از سرمایه‌گذاری فراهم می‌سازد.

وی با اعلام اینکه امیدیار، امیدکراد، خرید آسان و باشگاه مشتریان امید، چهار گام هم‌افزا در مسیر هوشمندسازی خدمات مالی هستند گفت: این موارد به‌صورت هم‌زمان در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس 2025 رونمایی شدند.

در حاشیه این مراسم، مدیران ارشد بانک سپه با حضور در غرفه تامین سرمایه امید از جزییات فنی این سامانه‌ها بازدید کردند و حمایت بانک از نوآوری‌های فناورانه در صنعت مالی کشور را مورد تأکید قرار دادند.

رونمایی از نسل جدید خدمات دیجیتال امید، از مهم‌ترین رویدادهای کیش اینوکس 2025 بود و بازتاب گسترده‌ای در میان فعالان اقتصادی و رسانه‌های تخصصی داشت.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

ساختمان
22
آخرین اخبار