Search

غلامرضا فتحعلی در نمایشگاه کیش اینوکس مطرح کرد؛

تجربه نوین سرعت و خدمت در بانک مهر ( + فیلم )

بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمک پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی، خدمات نوین بانکی را با سهولت و سرعت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

به گزارش پول نیوز ، دکتر غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2025 با اشاره به دستاوردها و برنامه‌های بانک گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حدود 22 میلیون مشتری بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور است که یک سوم جمعیت ایران را در برمی گیرد و نشان دهنده مزیت رقابتی بانک،  برخورد مناسب همکارن ما در شعب سراسر کشور است.

وی افزود: در حال حاضر با بهره گیری از هوش مصنوعی؛ شناسایی، اعتبارسنجی، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات به مشتریان بانک بدون در نظر گرفتن فرایند زمان و مکان و بر اساس مدل های رایج دنیا و تلفیق آن با مدل های ایرانی انجام می شود.

فتحعلی با اشاره به رونمایی از پلتفرم «سرزمین هوشمند مهر» تاکید کرد: با استفاده از این تکنولوژی، بیش از ۶۵ درصد سپرده‌ها به‌صورت غیرحضوری و با کمک هوش مصنوعی مدیریت می‌شود و خدمات نوین بانکی با سرعت و سهولت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: توسعه خدمات و گسترش تسهیلات در بانک مهر ( + فیلم )

وی تصریح کرد: ما در حال طراحی محصولات متنوع برای اشخاص حقیقی و حقوقی هستیم تا تجربه مشتریان را بهبود دهیم و نقش خود را در اقتصاد کشور تقویت کنیم. همچنین همکاری با بیمه دی و ارائه خدمات اعتباری و اقساطی بیمه‌نامه‌ها، بخشی از برنامه‌های توسعه خدمات ماست.

مدیرعامل بانک مهر خاطرنشان کرد: در بخش بیمه ها با استفاده از سامانه و اکوسیستمی که طراحی کردیم این فرصت را به نماینده های فروش دادیم تا به صورت اعتباری بیمه های اشخاص ثالث، بدنه و عمر را در اختیار مشتریان قرار دهند و آنها به سهولت از محصولات و خدمات بانک مهر استفاده کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بیمه معلم -
What-is-an-insurance-account
آخرین اخبار