کیش اینوکس صرفا یک نمایشگاه نیست

برندسازی در کیش اینوکس حتی بدون جذب مشتری

کیش اینوکس، رویدادی تخصصی در حوزه مالی است که به گفته جواد مرادیان، معاون توسعه گروه مالی هامرز، نه تنها زمینه‌ساز همکاری‌های نهادی (B2B) است بلکه فرصتی ارزشمند برای برندسازی و افزایش آگاهی از نام نهادهای مالی محسوب می‌شود.

به گزارش پول نیوز ، به نقل از  اقتصادآنلاین، جواد مرادیان، معاون توسعه گروه مالی هامرز، اظهار داشت: «کیش اینوکس به دلیل تخصصی بودن و حضور نهادهای مالی، فرصتی برای تازه شدن دیدارها، معرفی فعالیت‌های جدید و رسیدن به نقاط همکاری مشترک فراهم می‌کند. در این نمایشگاه، عملا تمام نهادهای مالی تاثیرگذار در بازار سرمایه حضور دارند و این رویداد به‌ویژه برای قراردادها و همکاری‌های B2B مؤثر است. کیش اینوکس به دلیل ماهیت تخصصی خود و حضور نهادهای مالی بزرگ، تأثیرگذاری بیشتری در مقایسه با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران دارد. این نمایشگاه با هدف تازه شدن دیدارها، بررسی فعالیت‌های جدید و رسیدن به نقاط مشترک همکاری شکل می‌گیرد.

وی افزود: «مشهد اینوکس نیز طی دو سال اخیر برگزار شده و من شخصا در آن حضور داشته‌ام. این نمایشگاه‌ها برای نهادهای مالی که به دنبال مشتریان حقوقی هستند، فرصت مناسبی ایجاد می‌کنند.»

تفاوت کارکرد نمایشگاه‌ها در جذب مشتری

معاون توسعه گروه مالی هامرز با اشاره به کارکرد متفاوت نمایشگاه‌ها گفت: «حضور در این رویدادها دو جنبه دارد؛ اگر هدف جذب مشتری خرد (B2C) باشد، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مناسب‌تر است، اما برای همکاری‌های میان نهادی (B2B) نمایشگاه‌هایی مانند کیش اینوکس کارآمدتر هستند. در این میان برندآگاهی نیز اهمیت زیادی دارد و بسیاری از نهادهای مالی حتی در ابتدای فعالیت خود در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تا برندشان شناخته شود. حتی اگر مشتری مستقیم جذب نشود، همین که نام برند بر سر زبان‌ها بیفتد، یک موفقیت محسوب می‌شود.»

برندسازی با کیش اینوکس

مرادیان در آخر تصریح کرد: نمایشگاه‌ها همچنان برای مارکتینگ و تبلیغات جایگاه مهمی دارند. نهادهای مالی می‌توانند از این فرصت برای برندآگاهی و معرفی خدمات خود بهره ببرند. حتی اگر غرفه نداشته باشند، حضور و دیدارهای سالانه در این رویدادها می‌تواند منجر به قراردادها و همکاری‌های جدید شود.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

ezgif
ai-designing-bacteriophage-virus-genome
آخرین اخبار