به گزارش پول نیوز ، میلاد نیکپور، مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان، در گفتگو با خبرنگاران به تفاوتهای مهم صنعت بیمه با سایر صنایع اشاره کرد و گفت: «یکی از مشخصههای متمایز این صنعت، الگوی تکرار خرید است که برخلاف کالاهای مصرفی یا صنایع زیبایی، خرید بیمه اغلب سالیانه یا چند سال یک بار انجام میشود.»
وی افزود: «این ویژگی موجب میشود که اهمیت ایجاد یک تجربه مثبت و رضایتبخش در اولین تعامل با مشتری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، چرا که بازگشت مشتری به شرکت پس از مدت طولانی اتفاق میافتد و کیفیت این تجربه اولیه، نقش تعیینکنندهای در حفظ مشتری دارد.»
میلاد نیکپور تصریح کرد: «صنعت بیمه باید با تمرکز ویژه بر بهبود تجربه اولیه مشتری، حس اعتماد و رضایت را در مشتری ایجاد کند تا احتمال تکرار خرید افزایش یابد.»
بیشتر بخوانید: بیمه سامان پیشگام تحول دیجیتال صنعت بیمه
مدیر امور مشتریان بیمه سامان در پایان تاکید کرد: باشگاههای مشتریان بیمه باید با درک این تفاوتها، خدمات و ارتباطات خود را به گونهای طراحی کنند که مشتریان نه تنها یک بار بلکه در بلندمدت به استفاده از خدمات بیمه ترغیب شوند.