به گزارش پول نیوز ، عبدالرضا عباسپور در بیست و چهارمین نشست مدیران شرکت بیمه دی ضمن بیان این مطلب افزود: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران متفقالقول معتقدند که در حال حاضر شرکت بیمه دی، بهترین و بیشترین خدمات بیمهای درمان را به ایثارگران ارائه میدهد که در هیچ دورهای مسبوق به سابقه نبوده است.
وی با اشاره به روند مطلوب دیجیتالی شدن خدمات درمانی بیمه دی ادامه داد: راهاندازی و ارتقا سوپر اپلیکیشن “دیدار” گام مهمی از سوی بیمه دی برای ارائه خدمات بیمهای به مشتریان به خصوص ایثارگران است. ضمن این که سامانه دیجیتالی “دارویار” یکی دیگر از خدمات ممتاز دیجیتال شرکت بیمه دی است که باعث افزایش رضایتمندی ایثارگران شده است.
عباسپور از مدیران شرکت بیمه دی درخواست کرد ارائه خدمات پخش دارو به بیماران صعبالعلاج به خصوص ایثارگران، در همه استانها و از مسیر دیجیتال این شرکت انجام شود تا دارو به سهولت در اختیار این بیماران قرار گیرد.
وی افزود: تعامل خوبی از سوی مسوولان بنیاد و بیمه دی در بخش ارائه خدمات بیمهای به ایثارگران ایجاد شده و این تعامل بایستی تقویت و تداوم داشته باشد. با ترتیب اثر دادن درخواستهای ایثارگران در بخش دارو و درمان از سوی مدیران فعلی شرکت بیمه دی، نه تنها رضایتمندی ایثارگران حاصل شده بلکه این عملکرد با هیچ دورهای قابل قیاس نیست. خدمت به ایثارگران خدمتی شایسته و معنوی است که خوشبختانه مسوولان فعلی بیمه دی آن را به معنای واقعی تحقق بخشیدهاند.
خدمت به ایثارگران بیمه دی را مقدس کرده است
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با تقدیر از مسوولان شرکت بیمه دی بخاطر ارائه خدمات ویژه به ایثارگران گفت: خدمترسانی به جامعه ایثارگران خدمتی مقدس است.
نامدار عبداللهیان افزود: مسوولان بیمه دی با درک بالا از جایگاه شهدا و ایثارگران، به خانوادههای آنان خدمات قابل تحسینی ارائه میکنند چرا که به خوبی میدانند این ایثارگران مکتب شهادت و مقاومت را در جهان نهادینه کردهاند.
مجموعه کارکنان بیمه دی دغدغه درمان ایثارگران را دارند
مدیر عامل مجموعه بیمارستانی متد نیز در این نشست ارائه خدمات درمانی و بیمهای شرکت بیمه دی را تحسین کرد و گفت: خوشبختانه مسوولان بیمه دی دغدغهمند درمان ایثارگران هستند.
وی با اشاره به جایگاه بالای پزشک اظهار داشت: کارکنان بیمه دی با حمایتهای خود، پزشکان را در درمان سریع ایثارگران یاری میدهند.
کارکنان بیمارستان ساسان دلگرم از حمایت های بیمه دی
رییس بیمارستان ساسان تهران هم از حمایتهای همه جانبه بیمه دی از جامعه ایثارگران تشکر کرد.
دکتر علیرضا توکلی افزود: حمایتهای مدیران فعلی شرکت بیمه دی از بیماران تحت پوشش خود بخصوص ایثارگران بینظیر است و آنان از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.
وی ادامه داد: اگر خدماتی به ایثارگران در این بیمارستان ارائه میشود قطعا بخاطر حمایتهای شرکت بیمه دی میباشد.
تشریح خدمات فراگیر بیمه دی در بخش درمان
مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این جلسه گفت: مفتخریم که با اخذ قرارداد با بیش از ۱۲هزار و ۸۰۰ مرجع درمانی در کشور بزرگترین شبکه مرجع درمانی را در اختیار داریم.
هادی عبداللهی افزود: ایجاد این شبکه مرجع درمانی ضمن ممتاز کردن شرکت بیمه دی از سایر شرکتها امور پزشکی و درمانی بیمهگزاران را تسهیل کرده است.
وی ادامه داد: سال گذشته این شرکت در مجموع ۲۰ همت و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخشهای مختلف خسارت بیمهای به بیمه گزاران پرداخت کرده است. در پنج ماهه اول امسال نیز بیش از ۱۰ همت خسارت بیمهای به بیمهگزاران پرداخت کردهایم که بیشتر آن در بخش درمان بوده است.
عبداللهی با اشاره به نحوه ارائه خدمات شرکت بیمه دی گفت: مسوولان یک شرکت هلدینگ معتبر، هفته گذشته در نشستی اعلام کردند که در نظر سنجی از همکاران خود بیش از ۹۷ درصد آنان از نحوه خدمت دهی شرکت بیمه دی رضایت کامل داشتهاند.
وی تصریح کرد: بیمه دی در چهار ماهه اول سال جاری در بخش فروش تمامی خدمات بیمهای در بین شرکتهای صنعت بیمه کشور، مقام نخست را کسب کرده است، ضمن این که سال گذشته نیز رتبه نخست حمایت از خدمات درمانی در صنعت بیمه کشور را کسب کرد. این توفیقات مرهون تلاشهای همه کارکنان شرکت بیمه دی است و امیدواریم با برنامهریزیهای انجام شده همچنان این رتبه را حفظ نماییم.
عبداللهی در ادامه گفت: در همان روز نخست حمله رژیم صهیونی به کشورمان به تمامی ۱۲ هزار و ۸۰۰ مرجع درمانی تحت قرار داد به صورت پیامکی اعلام کردیم که این شرکت همه مجروحان جنگ را تحت پوشش قرار داده و هزینهای از مجروحان دریافت نکنند. در اینجا از حمایتهای همه جانبه مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی تقدیر می کنم ، این حمایتها ما را در ارائه خدمات بیشتر به بیمهگزاران شرکت بیمه دی مصممتر و دلگرمتر میکند.
مدیر عامل شرکت بیمه دی در پایان خاطرنشان کرد: پزشکان فرشتگان الهی در روی زمین هستند که با دانش و علم خود روح امید و زندگی در کالبد بیماران میدمند. قطعا توفیقات شرکت بیمه دی مرهون تعامل بیشتر پزشکان با این شرکت میباشد.
بیشتر بخوانید: کامیونداران زیر چتر حمایت بیمه دی
در پایان این نشست از دکتر هوشنگی مشاور درمان مدیر عامل بیمه دی، دکتر مینوئیفر مدیر عامل شرکت متد، دکتر توکلی رییس بیمارستان ساسان، دکتر انیسیان رییس بیمارستان ابن سینا، دکتر رنجپور رییس اداره توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید، دکتر عطائی مشاور عالی مدیر عامل متد، دکتر عزیززاده نماینده بنیاد شهید در بیمارستان خاتم الانبیا، دکتر سروش پزشک معتمد و مشاور مدیر عامل بیمه دی و دکتر الهام محمدنیا معاون خسارت درمان بیمه دی، تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.