عبداللهی بر کنار مردم بودن در شرایط حساس تاکید کرد

افتخار بیمه دی به خدمت رسانی در شرایط سخت

به گزارش پول نیوز ، جنگ تحمیلی اسراییل علیه ایران فاجعه آفرید. ساختمانهای بسیاری را ویران کرد که به سرعت تعمیر یا بازسازی خواهد شد، اما جان انسانهایی را گرفت که همتایشان را نخواهیم داشت. اگرچه فرماندهان و دانشمندان هسته ای جایگاه رفیعی دارند، اما از جنینی که در انتظار تولد بود تا سالمندی که سالهای پایانی عمرش را می گذارند، هر کدام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند. با این وصف آمارها تاسف بار است. در مدت 12 روز 627 تن از هموطنانمان جانشان را از دست دادند و نزدیک به 4600 تن مجروح داشتیم که تعدادی از آنها دچار معلولیت هستند. آماری که مسوولیت دستگاههای مرتبط را بیش از گذشته افزایش می دهد.

افرادی که در نتیجه تهاجم دشمن جان باختند، شهید محسوب می شوند و آنهایی که معلول شدند، جانباز خواهند شد و این شرایط مسوولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران را دو چندان می کند. خانواده شهدا و جانبازان تهاجم اسراییل هیچ تفاوتی با شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ندارد و همانقدر که به آنان خدمات مناسبی ارایه می شد، باید به اینها نیز همان خدمات ارایه شود و توجه صورت  پذیرد.

یکی از بخشهایی که مسوولیت ارایه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران را بر عهده دارد، شرکت بیمه دی است. البته بیمه دی در حالی که نگاه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران دارد، در زمینه ارایه خدمات بیمه ای به دیگر هموطنان نیز گام های موثری برداشته و بسیاری فعال عمل کرده است. در این زمینه مدیر عامل بیمه دی در نشستی با معاونان و مدیران حوزه ستادی شرکت، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در حمله به کشور عزیزمان را محکوم کرد و گفت: این شرکت با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم به امر خدمت رسانی خواهد پرداخت.

یکی از مهمترین چالشهای کشور، هزینه های بخش درمان است که روز به روز گسترش می یابد. از یک سو پیشرفت علم پزشکی، درمانهای جدید را رقم می زند و از سوی دیگر هزینه های گزافی بر دوش مردم می گذارد. از آنجا که درمان در بخش دولتی و تامین اجتماعی پاسخگوی تمامی هزینه ها نیست، بیمه ها بخشی از این هزینه ها را بردوش می کشند که بیمه دی یکی از مهمترین آنهاست. در این زمینه هادی عبداللهی با تاکید بر اینکه بیمه دی به عنوان یکی از موفق ترین شرکتهای بیمه ای کشور به خصوص شرکتی با جایگاه نخست در حوزه درمان، تلاش خواهد کرد که وظایف خود را به نحو احسن به مردم و بیمه گزاران انجام دهد گفت: حاکمیت و مردم از بیمه دی که حدود ۲۵ درصد پوشش بیمه ای درمان کشور را به خود اختصاص داده ، انتظار ارائه بهترین خدمات، به ویژه در بخش درمان در این شرایط حساس را دارند که قطعا با تلاش جهادی همکارانم این انتظارات را برآورده خواهیم کرد.

همچنین بخوانید  اعتقاد و اعتماد خانه صمت به توانمندی های بیمه دی

نکته دیگری که عملکرد بیمه دی را برجسته کرد، خدمات رسانی در روزهایی بود که بسیاری از مردم برای ایمن ماندن در صورت حمله نظامی اسراییل، با مجوز دولت یا به اختیار خود محل کار را ترک کرده و دورکاری را برگزیده بودند، اما بیمه دی با تمام توان خدمات بیمه ای را ارایه کرد که مدیر عامل شرکت بیمه دی در این زمینه گفت: با توجه به تحول دیجیتال و دارا بودن زیرساختهای بیمه هوشمند و تحول دیجیتال در شرکت بیمه دی هیچ اختلالی در روند امور بیمه ای مردم و بیمه گزاران از سوی این بیمه به وجود نیامد.وی اضافه کرد : انجام دور کاری برخی شعب به خصوص در غرب و مرکز کشور به دلایل ذکر شده نه تنها خللی در ارائه خدمات بیمه ای این شرکت پیش نیاورد بلکه امور بیمه گزاران تسهیل و تسریع شد.

نکته بسیار مهمی که هنگام ارایه خدمات در فضای مجازی و به صورت دورکاری وجود دارد، محدود کردن اینترنت برای مقابله با تهدیدهای دشمن است که در حمله اخیر اسراییل به ایران شاهد بودیم که عبداللهی به این نکته نیز اشاره کرد و گفت: با وجود اختلال در سیستم اینترنت کشور، با تدابیر انجام شده، بیمه دی با کمترین اختلال امور بیمه ای مردم را انجام داد.

مدیرعامل بیمه دی از مدیران این شرکت خواست با برنامه ریزی دقیق به طور شبانه روزی در خدمت مردم و بیمه گزاران باشند.

 

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

training-installation-electricity-meter
63556627
آخرین اخبار