با طراحی 29 طرح متفاوت و در نظر گرفتن سلیقه مشتریان صورت گرفت

روانشناسی بانك ملت با خلاقیت در صدور کارت بانکی

به گزارش پول نیوز ، اقتصاد گزینه های بسیاری دارد که مهمترین رکن آن، رقابت است. واقعیت این است که انحصار، سم هر فعالیت اقتصادی است و نه تنها باعث رکود و ایستایی می شود، بلکه در مسیر عقبگرد حرکت می کند و هرگز شکوفایی ایجاد نمی کند. رقابت باعث می شود تا مدیران مجموعه ها دایم در تلاش برای جذب مشتریان بیشتر و توسعه باشند.

بی شک نوآوری مهمترین رکن رقابت است، ابزاری که هر مجموعه را به سوی خلاقیت و جذابیت های بیشتر هدایت می کند. هر چقدر یک مجموعه بزرگتر و تاثیرگذار تر باشد، باید به همان نسبت نوآوری و خلاقیت بیشتری نشان دهد.

نظام بانکی از جمله مهمترین فعالیت های اقتصادی به شمار می رود. هر فعالیت اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات به نظام بانکی وابستگی شدید دارد. از خرید مواد اولیه و ماشین آلات تا پرداخت هزینه های جاری و دستمزد نیروی کار به وسیله نظام بانکی صورت می گیرد. بنابر این بانک مهمترین رکن نقل و انتقالات مالی در هر مجموعه ای است. حتی دولتها نیاز مبرمی به نظام بانکی دارند و امور جاری خود را به وسیله نظام بانکی مرتفع می کنند.

اگرچه بانک نیاز جدی و اصلی هر گونه نقل و انتقال پولی و مالی را برطرف می کند، اما در عرصه بانکداری نیز رقابت وجود دارد و بانکهای بسیاری فعال هستند. رتبه بندی بانکها بر اساس عملکرد در بسیاری از شاخص ها نشان می دهد که بانک ملت در جایگاه نخست قرار دارد و هنگامی که بانک ملت در جایگاه نخست است، بی شک دلایل و عملکردهای بسیاری باعث کسب این جایگاه شده است.

در حالی که بانکها در ابتدای سال حرفی برای گفتن نداشتند، بانک ملت برگ برنده ای رو کرد تا نشان دهد برای سال جدید هم برنامه دارد. بانک ملت از طرح های جدید کارت های الکترونیک بانک ملت خبر داد که به صورت غیرحضوری قابل سفارش شده، رویکردی که مورد استقبال گروه های مختلف مشتریان قرار گرفته است.

همچنین بخوانید  استقبال بانک ملت از ورود نوزادان به جهان خاکی

بانک ملت اعلام کرده با هدف متنوع سازی طرح های کارت های بانکی و پاسخگویی به سلیقه های گروه های مختلف مشتریان، کارت های جدید را با 29 طرح مختلف (15 طرح عمومی، 12 طرح نماد ماه های تولد و 2 طرح ویژه مشتریان مِهان) در دسترس مشتریان قرار داده است. در حالی که کارت بانکی عملکرد یکسانی دارد و تنوع طرح هیچ تاثیری بر عملکرد آن ندارد، تنوع می تواند تحول آفرین و تاثیرگذار باشد. بانک ملت با درک درست از روحیه تنوع طلبی مردم، آنچنان برنامه ریزی کرده که هر فرد متناسب با برنامه ای که برای زندگی خود و اعضای خانواده اش دارد، از کارتهای بانک ملت استفاده کند.

کارت بانکی بانک ملت می تواند به مناسبت های گوناگون از زادروز که اختصاص به هر فرد دارد تا موارد عمومی صادر شود. اگرچه تنوع کارت امری معمولی به نظر می رسد، اما در کشوری که مردم سعی می کنند فرزندشان را ولو به زور سزارین و زودتر از موعد مقرر بدنیا بیاورند تا در 3/3/1403 بدنبا بیاید یا پلاک ماشین را به هزار زحمت می خرند تا شماره اش رند باشد یا شماره سیم کارت تلفن همراه رند صدها میلیون تومان به نسبت شماره های دیگر قیمت دارد، بی شک خلق کارت های متنوع بانک ملت، از هوشمندی و هوشیاری ویژه ای برخوردار است.

نکته قابل توجه دسترسی آسان به صدور کارت بانکی است. بانک ملت اعلام کرده با هدف افزایش رفاه مشتریان، امکان درخواست ملت کارت های جدید کاملا غیرحضوری شده و مشتریان می توانند به سادگی و با استفاده از نسخه های بروزرسانی شده همراه بانک ملت یا سامانه مگابانک، نسبت به سفارش طرح های جدید ملت کارت اقدام کنند.

جذابیت آفرینی با روشهای گوناگون در بانک ملت صورت می گیرد و این بانک برای جذب مشتریان جدید، امتیاز ویژه ای تعریف و اعلام کرده هزینه های صدور و ارسال ملت کارت را برای نخستین درخواست مشتری، رایگان اعلام کرده و پس از این که در زمان ثبت درخواست پستی، هزینه های متعلقه از حساب مشتری کسر شد، بعد از کنترل های سیستمی مورد نیاز، وجه برداشت شده در پایان روز به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

طرح های متنوع و جدید علاوه بر تنوع طرح و رنگ، در دو نوع عمودی و افقی از لحاظ درج اطلاعات کارت و دارنده آن ارایه می شوند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

سالگرد
توسعه تعاون1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار