شکایت اورژانس از ۲ مزاحم تلفنی

اورژانس پیش بیمارستانی یکی از استان‌های کشور از ۲ مزاحم تلفنی شکایت کرد.

به گزارش پول نیوز ، فرشاد عبدالملکی مدیر روابط عمومی اورژانس همدان گفت: مزاحمان تلفنی در تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اقدام به ارائه اطلاعات کذب از بروز تصادف رانندگی و دیگر موضوعات می‌کردند که با حضور تیم‌های اورژانس در محل، کذب بودن خبر محرز می‌شد.

وی افزود: تماس‌های مکرر و مشغول کردن تلفن‌های ۱۱۵، فوت کردن در گوشی تلفن، بیان حرف‌های نامربوط و در نهایت گزارش‌ها و ارائه آدرس‌های غلط درباره بروز حوادث از اقدامات نادرست این دو مزاحم تلفنی بود که هر یک بیش از ۲۰۰ بار با ۱۱۵ تماس برقرار کرده بودند.

همچنین بخوانید  اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور

عبدالملکی تأکید کرد: بهترین و بازدارنده‌ترین روش برای کاهش مزاحمت‌های تلفنی، صدور احکام جایگزین برای متخلفان است. برای نمونه، در یکی از استان‌ها قاضی مزاحم تلفنی را به ۳ ماه کار خدماتی در مرکز درمانی محکوم کرده است.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک-مسکن-2404831177
بانکمهرایران-974x1024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار