اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری

بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 24 بهمن ماه و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت چهار ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود.

به گزارش پول نیوز ، اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداریبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ 24 بهمن ماه و قطعی سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت چهار ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ 24 بهمن ماه تا ساعت 4 صبح همان روز، ارائه خدمات بانکی امکان پذیر نخواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره 4373-021 در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بیمه کوثر
SAIPA-14040511

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار