


به گزارش پول نیوز ، رنوعلاقه ای برای تغییرات زیاد در کپچر ندارد و ماهیت اصلی آن را برای آینده حفظ کرده است. اما در نمای انتهایی شاهد ستون های C هستیم که سقف شیب دار و خوش قوسی را برای خودرو رقم می زنند. در نمای روبه رویی بزرگترین دگرگونی به چراغ ها ارتباط دارد. کپچرهای آینده از چراغ های کشیده و روزتاب های مرسوم رنو بهره می برند که بی شباهت به زبان طراحی کانسپت های به نمایش آمده از کمپانی رنو نیست.
این خودرو روی زیرساخت CMF-B رنو-نیسان که با زیرساخت نسل جدید “کلیو” و “جایگزین نیسان جوک” مشترک هستند، سوار خواهد شد. رنو برای این خودرو یک موتور جدید 1.3 لیتری توربو نیز در نظر گرفته و در برخی از نسخه ها از یک موتور 1.5 لیتری با سیستم فیلتراسیون گاز اگزوز بهبود یافته بهره می برد.
این خودرو در قاره سبز به رقابت با نسل جدید 2008، اوپل موکا، سوزوکی ویتارا، فورد اکو اسپورت و مزدا CX- 3 رقابت کند.