به گزارش پول نیوز ، بیمه نقش بسیار تاثیرگذاری در تمامی عرصه ها دارد. از اشخاص حقیقی تا شرکتهای حقوقی بدون پشتوانه بیمه نمی توانند با قدرت گام بردارند و نسبت به آینده امیدوار باشند. واقعیت این است که هر نوع پیشرفتی در معرض جدی ترین تهدید قرار دارد و امکان دارد دستاورد سالها تلاش در نتیجه یک سهل انگاری یا حادثه غیر مترقبه به باد رود.
آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به ریسک های موجود احساس خطر می کنند و احتمال بروز انواع چالشهای غیر قابل پیش بینی را می دهند، همه ساله بخشی از درآمد خود را در قالب خرید بیمه نامه هزینه می کنند تا امکان بروز هرگونه چالش یا حادثه ای را مدیریت کنند. در مقابل، آن دسته از افرادی که آینده نگری درستی ندارند و تنها پیش پای خود را نگاه می کنند، یک باره در نتیجه بروز یک حادثه، به پایین ترین درجه سقوط می کنند.
اما تعدد شرکتهای بیمه بسیار زیاد است و اینکه یک فرد با هر دارایی و تمکن مالی سراغ کدام شرکت بیمه برود، به درایت، بررسی، نتیجه گیری و انتخاب درست بستگی دارد. تفاوتی نمی کند چقدر سرمایه داریم، نکته مهم مدیریت ریسک است. باید بپذیریم “نسیم در خانه مور طوفانی” است و هر کس به تناسب دارایی، در معرض تهدید قرار می گیرد.
در بین شرکتهای بیمه، بیمه کوثر از پشتوانه قابل توجهی برخوردار است. بیمه کوثر نه تنها تکریم مشتریان را با قوت در دستور کار دارد، بلکه تکریم را با تمام توان دنبال می کند. رفتار مناسب کارکنان بیمه کوثر با مشتریان باعث شده تا بسیاری از افراد برای بیمه هواپیما و خودرو تا مجموعه های بزرگ صنعتی و خانه های مسکونی به سراغ بیمه کوثر بیایند، رویکردی که باعث پیشرفت چشمگیر بیمه کوثر شده است.
خوشبختانه مدیریت بیمه کوثر درک درستی از نقش آفرینی کارکنان دارد و به اشکال گوناگون در طول سال از استانها بازدید می کند و از نزدیک با کارکنان در ارتباط است. این رفتار باعث ترغیب بیشتر کارکنان به تلاش شده، رویکردی که دستاوردهای بزر گی برای بیمه کوثر داشته است.
اما بیمه کوثر همه ساله همایش تجلیل از سرپرستیها و نمایندگان برتر کشوری را در دستور کار دارد که در سال جاری نیز هشتمین همایش را برگزار کرد. در این همایش بیمهگزاران، همکاران، نمایندگان منتخب و شبکه فروش از سراسر کشور حضور داشتند.
آنچه در این همایش تاثیرگذاری بیشتری دارد، سخنان مدیر عامل بیمه کوثر است که از یک سو عملکرد گذشته را تشریح کرده و از سوی دیگر چشم انداز اینده را برای همکاران ترسیم کرده تا آنان بدانند چگونه، با چه سرعت و برای رسیدن به چه هدفی باید گام بردازند.
ابوالفضل آقادادی به تشریح هدف از برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هدف این همایش، ایجاد ادبیات مشترک، اتحاد، انسجام و میثاقی برای داشتن سالی درخشان است و عبور از موانع، موفقیت خانواده بزرگ بیمه کوثر در عرصه صنعت بیمه و تحقق اهداف در دستور کار سال جاری قرار دارد.
مدیرعامل بیمه کوثر از رضایتمندی و تکریم مشتریان به عنوان هدف اصلی شرکت یاد کرد و گفت: کسب رضایت بیمهگزار در همه حال مهمترین قسمت برنامههای بیمه کوثر بوده و همواره سعی کردهایم خیرکثیر شامل حال تمامی ذینفعان و مشتریان باشد و بتوانیم خدمات موثر و شایستهای ارائه دهیم.
آقادادی به رسم قدردانی از تلاشهای صادقانه همکاران، با یادآوری اینکه در تمامی سالهای گذشته دستاوردهای ارزشمندی را در کنار هم در راه رشد و اعتلای شرکت کسب کردهایم گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات و چالشهای بازار اقتصادی با حمایت سهامداران و اعضای هیات مدیره و تلاش و همدلی همراهان، به سرمایه ۴ هزار میلیارد تومانی دست یافتیم و در جهت توسعه زیرساختها تعداد قابل ملاحظهای ساختمان جدید سرپرستی در سراسر کشور به بهرهبرداری رسید.
مدیرعامل بیمه کوثر اخلاق و عقیده نیکو، عشق و احترام در کار را از گزینه های اصلی موفقیت دانست و گفت: هر سازمان موفقی با خودباوری و توانمندسازی نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه خود میتواند به توسعه و شکوفایی برسد که به لطف خداوند و به برکت نام کوثر، شرکت ما توانسته در این مسیر ثابت قدم باشد.
در این همایش اعظم علیزاده معاون بازاریابی بیمه کوثر و دبیر اجرایی همایش در رابطه با گزارش عملکرد و شاخصهای ارزیابی منتخبین این مراسم توضیحاتی را ارائه کرد.
در پایان نیز سرپرستی استانهای بوشهر، اصفهان و مرکزی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.