به گزارش پول نیوز، کارگاه معرفی محصول در نمایشگاه تراکنش برگزار شد.
در این رویداد کارشناس فناوری اطلاعات بانک سینا در تشریح خدمات مجازی جدید این بانک گفت: بانک سینا در حال حاضر بانک دارای اپلیکیشن همراه بانک و پلتفرم بانکداری دیجیتال با نام «سیبانک» است و سرویسها را بهینه سازی و کاربر پسند کرده است و سعی کرده در ارائه خدمات بانکی انعطاف پذیری داشته باشد.
سحر بخش لیجانی افزود: نرمافزار همراه بانک سینا در دو حوزه خدمات غیر حضوری و خدمات بانکی تقسیم بندی میشود و اپلیکشین موبایلی آن با استفاده از احراز هویت بایومتریک یا اثر انگشت یا فیس دیتکشن کار میکند و کاربر از این طریق میتواند به خدمات آن دسترسی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه اینترنت بانک سینا، محصولی است که بیشتر مورد استفاده مشتریان حقوقی بانک است، گفت: بانک سینا همواره در تلاش است تا محصولات خود رو بهینه سازی کند.
لیجانی افزود: خدمات شرکتی بانک سینا خدماتی است که بیشتر بانکها آن را ارائه میکنند و ما سعی کردیم که این خدمات را کاربر پسندتر کنیم.
وی اظهار کرد: ما خدماتی با عنوان «کارپوشه» داریم که مشتریان حقوقی و یا حقیقی که دارای حساب مشترک هستند میتوانند انتقال وجه از حساب حقوقی انجام دهند به این روش که براساس شرایط برداشت روزانه رسمی شرکت، تعیین میشود که چه کسی اجازه برداشت از حساب دارد و چه کسانی باید آن حساب و یا برداشت را تایید کنند.
کارشناس فناوری اطلاعات بانک سینا افزود: محصول جدیدی که به این نرمافزار اضافه شده «شرکتیار» است که مدیرعامل میتواند تفویض اختیار برای هر کاربر انجام دهد و هر شخصی به امکانات خاصی دسترسی داشته باشد.
لیجانی ادامه داد: همچنینی در این خدمات میتوان کاربر مجازی تعریف کرد بدون آنکه لازم باشد به شعبه بانک برویم و هر زمان هم که لازم باشد آن حساب کاربری را حذف شود.
وی افزو: ما یک محصولی داریم به نام بی پی ام اس، که تمام سرویسهایی که میخواهیم اضافه کنیم مثلاً احراز هویت یا تسهیلات، امتیازی توی این محصول تعریف میشود و ما فقط با دسترسی دادن به پلتفرمهای مختلف سرویسهای جدید را اضافه میکنیم. مثلاً پلتفرم اینترنت بانک یا موبایل بانک؛ در واقع ما این پلتفرم را با رویکرد یکپارچه سازی طراحی کردیم که شما عملیات انتقال وجه کارپوشهای را روی اینترنت بانک سینا آغاز میکنید و روی موبایل بانک سینا ادامه میدهیم یا روی پلتفرم دیجیتال بانک سینا به نام سیبانک آن فرایند را ادامه میدهیم. یعنی فعالیت مشتری محدود به یک پلتفرم نیست و اینکه این سرویسه با کور بانکی یکپارچهاند بدین نحو که اگر مشتری احرازهویت کند میتواند خدمات را در پلتفرمهای مختلف دریافت کند.