به گزارش پول نیوز، محصول Layalty as a Servie شرکت بهین فردا از هلدینگ ارتباط فردا در کارگاه معرفی محصول نمایشگاه تراکنش معرفی شد.
سامر حاجی میرزایی مدیر توسعه کسب کار در مورد این محصول گفت: این سرویس میتواند در خدمت تمام کسب و کارهایی قرار گیرد که قصد دارند سرویس باشگاه مشتریان در سامانه خود ایجاد کنند.
وی افزود: بهین فردا با هدف کمک به دیگر بیزنسها برای راهاندازی باشگاه مشتریان شخصیسازیشده، اقدام به طراحی و ارائه یک سرویس جدید تحت عنوان «وفاداری به عنوان خدمت»(Loyalty As A Service) کرده است.
از دیگر مزایای این سرویس این است که امکان انتقال دانش و آموزشهای لازم به تیمهای داخلی کسبوکارها وجود دارد، تا آنها بتوانند خودشان باشگاه مشتریان خود را مدیریت و گسترش دهند. در غیر این صورت، این مسئولیت میتواند به تیم بهین فردا سپرده شود. همچنین، این باشگاهساز به طور کامل با پلتفرم ایرانکارت ادغام شده است، به طوری که کاربران میتوانند از خدمات و مزایای این پلتفرم نیز بهرهمند شوند.