2 بهمن 1403 - 21:00

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

رونمایی از سرویس loyalty as a service توسط بهین‌فردا

به گزارش پول نیوز، در دهمین نمایشگاه تراکنش سرویس loyalty as a service یا وفادای به عنوان خدمت بهین فردا رونمایی شد.

عطاآبادی مدیرعامل بهین فردا در این رونمایی گفت: شرکت بهین فردا با تجربه و موفقیت‌های خود در زمینه باشگاه‌های مشتریان، به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین باشگاه‌های مشتریان ایران (نه تنها از لحاظ مدل کسب‌وکار، بلکه از نظر تعداد کاربران (که این باشگاه با حدود یک میلیون کاربر بزرگ‌ترین باشگاه مشتریان بانکی کشور است)، تصمیم گرفته است که این تجربه و پلتفرم خود را در اختیار دیگر کسب‌وکارها قرار دهد.

بهین فردا با هدف کمک به دیگر بیزنس‌ها برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان شخصی‌سازی‌شده، اقدام به طراحی و ارائه یک سرویس جدید تحت عنوان «باشگاه مشتریان به عنوان سرویس»(Customer Club As A Service) کرده است. این سرویس به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که باشگاه مشتریان خود را به صورت داینامیک و کاملاً شخصی‌سازی‌شده پیاده‌سازی کنند.

پیش از این و در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، محصول جدید بهین فردا برنده جایزه برند برتر شده بود.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

 مصنوعی
e191c4bafdc08b2b6e46ae4c4a467078-a-i-l
همچنین بخوانید
آخرین اخبار