به گزارش پول نیوز،
به اطلاع مشتریان ارجمند می رساند با توجه به آخرین بروزرسانی های صورت گرفته در موبایل بانک و اینترنت بانک سرمایه، تقاضا می گردد آن دسته از مشتریانی که طی یک ماه اخیر اطلاعات کاربری خود را تغییر نداده اند، با اولین ورود به موبایل بانک و اینترنت بانک نسبت به بروزرسانی اطلاعات کاربری و گذرواژه خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است در صورت فراموشی رمز عبور، امکان بازنشانی رمز بصورت غیرحضوری از طریق گزینه «فراموشی رمز عبور» و با ورود اطلاعات مشتری شامل کد ملی، شماره کارت، رمز دوم ایستا (رمز دوم ثابت)، تاریخ انقضاء و CVV2 فراهم می باشد. رمز دوم ایستا نیز از طریق خودپردازهای بانک سرمایه و همچنین سوپراپلیکیشن سرمایه قابل دریافت است.
گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانهروز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه می باشند.