به گزارش پول نیوز، مدیرعامل شرکت بیمه میهن گفت: ما یک مطالعه ضمنی در مورد ذائقه مشتریان در 10 سال آینده درباره خدمات بیمهای داشتیم که نتیجه آن را در برنامههای بیمه میهن پیاده کردیم.
سید هادی شیخالاسلامی در نشست تخصصی بیمه میهن که در نمایشگاه صنعت مالی برگزار شد، اظهار کرد: تا 10 سال آینده دهههای هشتادی و نودی پا به عرصه بخشهای مدیریتی میگذارند که نگاهی متفاوت به نسلهای قبل از خود دارند و نگرش آنها بر رفتارهای بنگاههای اقتصادی متفاوت تر از دهههای هفتادی و ما قبل از آنها است و ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در آینده با جامعه هدف متفاوتی روبرو خواهیم شد.
وی با بیان اینکه در بخش رگولاتوری با بخشهای مختلفی روبروهستیم که باید به آنها توجه کنیم، گفت:در زمینه مشتری مداری باید دید چقدر از حقوق مشتری یا بیمهگذار یا ذینفعی که به شرکتهای بیمهای مراجعه میکند، بار حقوقی و قوانین حاکمیتی در نظر گرفته میشود.
شیخالاسلامی ادامه داد: در زمینه نگهداری و امنیت دیتا که بسیار اهمیت دارد و باید روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم تا اعتماد مشتری را بتوانیم جلب کنیم.