23 شهریور 1403 - 7:32

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

برنامه ریزی و هدفگذاری بیمه دی برای صعود به قله ها

به گزارش پول نیوز، اقتصاد پیچیدگی خاص خودش را دارد. تولیدکننده کالا یا خدمات باید به اندازه ای محصول با کیفیت تولید کند که جذابیت بالایی برای مصرف کننده بوجود بیاورد و بتواند گوی سبقت را از رقبا برباید. واقعیت این است که مردم قبل از خرید یک محصول، تمامی گزینه های را بررسی می کنند و حتی پرس و جو می کنند و چنانچه به این یقین رسیدند که کیفیت و قیمت یک محصول چشمگیر است، آنگاه اقدام به خرید می کنند، بنابر این محصول باید به اندازه ای با کیفیت، جذاب و تاثیرگذار باشد که خریدار تشویق و ترغیب به خرید آن محصول باشد.

اهمیت صنعت بیمه

یکی از جدی ترین بخشهای اقتصاد در عرصه خدمات، صنعت بیمه است. خدماتی که بیمه ارایه می دهد، به اندازه ای تاثیرگذار و گسترده است که نادیده گرفتن آن اشتباه بزرگ و شاید جبران ناپذیر است. به همین دلیل تمامی کسانی که درک درستی از مدیریت ریسک دارند، با قدرت به سوی بیمه می روند.

تنوع محصولات

تنوع محصولات بیمه نیز بسیار اهمیت دارد. از بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو تا بیمه مسوولیت، درمان، عمر، آتش سوزی و بسیاری موارد دیگر باعث شده هر فردی اقدام به خرید بیمه کند. اگرچه اهمیت بیمه غیر قابل انکار است، اما هنوز مردم درک درستی از این اهمیت ندارند. اگر دیگر بیمه ها همچون بیمه شخص ثالث خودرو در بین مردم جا بیفتد، بسیاری از بحران ها مدیریت می شود.

فرهنگسازی و تقویت خدمات

با وجود نقش آفرینی بیمه، باید بدرستی بررسی شود که چرا استقبال لازم از بیمه صورت نمی گیرد. به نظر می رسد نبود آگاهی بزرگترین چالش صنعت بیمه است، اما مهمتر از آن، ارتقای کیفیت و خدمات رسانی شرکتهای بیمه است. شرکت بیمه دی یکی از مهمترین شرکتهای بیمه ایران است که توانسته جای خود را در بین مردم باز کند. خدمات رسانی مناسب بیمه دی باعث استقبال جدی از این بیمه شده به نوعی که گوی رقابت را از دیگر فعالان عرصه بیمه ربوده و در رده های بالای صنعت بیمه قرار دارد.

همچنین بخوانید  حرکت بیمه دی بر ریل رکوردشکنی و سودآوری

خدمات پس از فروش

بی شک مدیریت نقش برجسته ای در عملکرد یک مجموعه دارد که بیمه دی نیز از این قانون جدا نیست. برای اثبات این ادعا کافی است سیاستگذاری های مدیرعامل بیمه دی را مورد توجه قرار دهیم. طاهر موهبتی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش این شرکت، اهتمام در این خصوص را موجب تقویت برند،‌ جذب مشتریان جدید و تضمین‌کننده فروش باکیفیت و بیشتر دانست.

هدفگذاری مشتری مداری

مدیرعامل بیمه دی که در جلسه شورای مدیران سخن می گفت، با تاکید بر اینکه مجموعه بیمه دی مشتری‌مداری را از اهم اهداف خود می‌داند گفت: بیمه دی باید مشتری مداری را از طریق ارتقای سطح خدمات پس از فروش محقق کند. وی با تاکید بر اینکه ارائه «خدمات پس از فروش» از اهمیت بالاتری نسبت به «فروش محصول» برخوردار است گفت: بهترین تبلیغ برای برند بیمه دی و محصولات آن، مشتری مداری و رضایتمندی بیمه‌شدگان است که منتج به حفظ و نگهداشت آنان و جذب مشتریان جدید خواهد شد.

برنامه ریزی کم نظیر

نکته بسیار مهمی که باعث پیشرفت یک مجموعه می شود، داشتن هدف و برنامه برای رسیدن به اهداف است. در این رابطه موهبتی با اشاره به نوع برنامه‌نویسی و پایش عملکرد در شرکت بیمه دی، آن را در صنعت بیمه کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: بیمه دی به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ است و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و پایش مستمر آن می‌تواند علاوه‌ بر رفع موانع و چالش‌ها، به تقویت نقاط قوت شرکت نیز کمک کند.

تبلیغات تاثیرگذار

برای آنکه یک مجموعه به موفقیت دست یابد، نیاز به تبلیغات گسترده و تاثیرگذار دارد که در این رابطه مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد این شرکت با صداوسیما و پخش آگهی‌های تلویزیونی گفت: شبکه فروش بیمه دی نیز می‌بایست به بهترین نحو ممکن از فضای تبلیغی ایجاد شده جهت ارتقای سطح فروش و جذب مشتریان جدید استفاده کند از این رو بهتر است مدیران و همکاران ستاد و شعب برای کسب نتیجه بهتر، بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر با شبکه فروش همت گمارند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

اروند
1563519557081yef
همچنین بخوانید
آخرین اخبار