27 بهمن 1403 - 16:00

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

درخشش سایپا در ارائه خدمات با کیفیت

به گزارش پول نیوز، سایپا همواره توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، درصد بالایی از بازار خودرو را از آن خود کند. محصولات این خودروساز با سابقه، علاوه بر ایران به بازار سایر کشورها نیز ورود کرده‌اند.

در حال حاضر محصولات گروه خودروسازی سایپا به کشورهای همسایه،‌ آسیای‌میانه‌ و کشورهای آفریقایی صادر می‌شود و براساس اعلام این شرکت، صادرات محصولات سایپا در سال جاری ۳ برابر خواهد شد.

سربلند در خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش، از بارزترین ویژگی‌های سایپا است که با خدمات‌رسانی 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل مشتریان خود را تنها نمی‌گذارد و بهترین خدمات را به مشتریان این شرکت ارائه می‌دهد. به همین دلیل این خودروساز در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند.

کسب این مقام در شرایطی که بازار رقابت در بین خودروسازان روزبه‌روز تنگ‌تر می‌شود، اهمیت زیادی دارد و تصاحب این مقام کار آسانی نیست؛ ولی سایپا از عهده آن بر آمد.

گروه سایپا به لحاظ قدمت و شهرت یکی از برندهای محبوب کشور است که همواره مشتریان انتظارات بیشتری از این گروه خودروسازی بزرگ دارند و در چند سال اخیر گروه سایپا توانسته با تولید محصولات جدید و با کیفیت پاسخ اعتماد مشتریان‌ را به شایستگی دهد.

بهترین کیفیت با کمترین قیمت

بدون شک کیفیت مطلوب قطعات سایپا نسبت به قیمت آن‌ها، یکی از مهمترین دلایل استقبال از محصولات این خودروساز است.

در شرایطی که بازار مملو از قطعات بی‌کیفیت و تقلبی است؛ سایپا توانسته با قیمت مناسب قطعات یدکی در بازار، راه را برای سودجویان و اجناس تقلبی ناهموار کند.

به گفته علی راشدی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، مشتریان گروه خودروسازی سایپا از قطعات استاندارد و اصلی که توسط شرکت امداد خودرو سایپا ارایه می شود،‌ استقبال کردند.

وی با اشاره به رشد فروش قطعات اصلی محصولات گروه سایپا، توسط شبکه خدمات شرکت امداد خودرو سایپا،‌گفت: امدادگران، خدمت رسانان و عاملیت‌های تعمیراتی گروه سایپا در سه ماهه اول سال 1403 توانستند به اندازه کل فروش قطعات در سال 1402 در شبکه امدادگران قطعه توزیع و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا خدمت ارائه کنند.

راشدی ادامه داد: درخواست مشتریان برای دریافت خدمات و استفاده از قطعات اصلی نشان از آن دارد که مشتری به دنبال استفاده از قطعات با کیفیت است و در همین راستا، شرکت امداد خودرو سایپا تمام توان خود را به‌کار گرفته تا با توزیع به‌موقع قطعه، پاسخگوی نیاز مشتری باشد.

همچنین بخوانید  استقبال مشتریان سایپا از خدمات خودرو درمنزلِ امدادخودرو سایپا

او تصریح کرد: به منظور کاهش زمان انتظار مشتری و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام مراجعه امدادگران به شرکت برای دریافت قطعه، سیستم توزیع قطعات در استان تهران طراحی و امدادگران قطعات مورد نیاز را در محل خدمت خود دریافت می‌کنند.

این خودرساز محبوب کشور همیشه کوشیده است تا تدابیری را اتخاذ کند که مشتری با صرف کمترین هزینه، بهترین خدمات و قطعات با کیفیت را دریافت کند که در این زمینه یک سروگردن از رقبای خود بالاتر بوده است.

 

 

 

 

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

DSC_1274
DSC_1363
همچنین بخوانید
آخرین اخبار