28 تیر 1403 - 6:24

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

رکوردزنی بیمه کوثر با رشد 100درصدی فروش

به گزارش پول نیوز، اقتصاد در بخشهای گوناگون تقسیم بندی می شود که سه بخش عمده کشاورزی، صنعت و خدمات تعریف شده است. اگرچه زیربنای اقتصاد در بخشهای تولید کشاورزی و صنعت اهمیت ویژه ای دارد، اما در شرایط کنونی خدمات از دو بخش دیگر پیشی گرفته و بیش از 50 درصد فعالیت های اقتصادی در حوزه فعالیت های خدماتی تعریف و ایجاد شده است. بنابر این متوجه می شویم که خدمات تا چه اندازه توانسته در این حوزه تاثیرگذار باشد.

توسعه خدمات بیمه

یکی از مهمترین بخشهای اقتصاد، صنعت بیمه است. بیمه پشتوانه بزرگی برای تمامی بخشهای جامعه است و آنهایی که درک درستی از صنعت بیمه دارند، با استفاده از ظرفیت بیمه، بحران های غیر قابل پیش بینی را مدیریت می کنند و آنهایی که نسبت به بیمه بی تفاوت یا کم توجه هستند، زیانهای ناشی از این بی توجهی را به نوعی متحمل می شوند که در بسیاری از موارد، از اوج عزت به حضیض ذلت سقوط می کنند.

گردش مالی بیمه

توجه روز افزون به صنعت بیمه باعث شده تا این صنعت به یکی از پردرآمدترین و پرسودترین بخشهای اقتصادی تبدیل شود. در  حال حاضر 30 شرکت بیمه فعال وجود دارد که اگر کارگزاری ها را در نظر بگیریم، تعداد شرکتهای فعال در عرصه بیمه بسیار بالاتر از این خواهد رفت. از سوی دیگر متقاضیان دیگری نیز برای راه اندازی شرکت بیمه وجود دارد که تقاضای آنها از سوی بیمه مرکزی در دست بررسی است و به نظر نمی رسد مخالفتی با فعالیت آنها وجود داشته باشد. بنابر این مشاهده می کنیم که گردش مالی و اشتغالزایی در صنعت بیمه تا چه اندازه زیاد است و اهمیت دارد.

همچنین بخوانید  رکوردشکنی بیمه کوثر و پشت سرگذاشتن رقبا

رقابت چشمگیر

وجود این تعداد شرکت بیمه نشان می دهد که رقابت در این عرصه بسیار جدی است و برای ماندن در این عرصه، باید اقدامات چشمگیر و البته موثری صورت پذیرد. اگر شرکتهای بیمه نسبت به جلب مشتری اقدامات موثری انجام ندهند و جذب مشتری صورت نگیرد، نه تنها سوددهی صورت نمی گیرد، بلکه باید نگران زیاندهی بود. به همین دلیل شرکتهای بیمه دایم طرح های جدیدی ارایه می دهند تا گوی بازار را از رقبا بربایند.

رکوردزنی کوثر

یکی از مطرح ترین و توانمندترین شرکتهای بیمه که توانسته بسیار توانمند عمل کند، بیمه کوثر است. با وجود آنکه بیمه کوثر در مقایسه با شرکتهای بیمه دیگر از سابقه فعالیت زیادی برخوردار نیست، اما توانسته سهم خود را از بازار بگیرد، اقدامی که نشان می دهد شرکتهای بیمه دیگر از سهم خود عقب نشینی کرده اند که بیمه کوثر توانسته بر این بازار تسلط پیدا کند. اظهارات و آمارهای اعلامی از سوی مدیر عامل بیمه کوثر که در دیدار فصلی با کارکنان ستادی و سرپرستی‌ها مطرح شد، عملکرد قابل قبول کوثر را نشان می دهد. ابوالفضل آقادادی از رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: رشد 100درصدی بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال است که دستیابی به این عدد حاصل تلاش تمامی همکاران بیمه کوثر در ستاد و سرپرستی‌ها بوده است.

همدلی در اوج

مدیرعامل بیمه کوثر با درک درست از کار گروهی برای رسیدن به این رکورد گفت: تداوم همدلی و  انسجام کار تیمی کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی شرکت اهمیت بسیاری دارد. وی به تشریح گزینه های رسیدن به موفقیت پرداخت و گفت: توجه به شاخص‌های مدیریت فروش و خسارت، وصول مطالبات، مدیریت فرایندها و توانمندسازی و آموزش‌های موثر و ارائه خدمات برخط  در رسیدن به موفقیت‌های بیش از پیش مهم و ضروری است.

اهمیت نیروی انسانی

سالهاست از نیروی انسانی به عنوان گزینه تاثیرگذار بر رشد اقتصادی یاد می شود و نیروی انسانی از نقدینگی پیشی گرفته است. آقادادی با اعتبار دادن به نقش آفرینی کارکنان، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه بیمه کوثر دانست و ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی و به برکت نام کوثر بتوانیم خیرکثیر را برای مشتریان و بیمه‌گذاران عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

 رتبه
خودرو
همچنین بخوانید
آخرین اخبار