به گزارش پول نیوز، به گزارش فارس : بررسي هاي DisplaySearch حاكيست اگر چه ميزان فروش اين تلويزيون ها در سال 2009، 17 درصد بيشتر شده و به 119.9 ميليون واحد افزايش مي يابد، اما درآمد حاصل از آن با 16 درصد كاهش به 64 ميليارد دلار مي رسد .
علاوه بر اين درآمد حاصل از فروش انواع مختلف تلويزيون ها نيز در سال 2009 كمتر شده و به 88 ميليارد دلار خواهد رسيد. ميزان كل تلويزيون هاي عرضه شده نيز براي اولين بار با يك درصد كاهش به 205.3 ميليون واحد مي رسد.
DisplaySearch معتقد است سال 2009 دشوارترين سال براي توليدكنندگان تلويزيون خواهد بود و انتظار مي رود وضعيت در سال 2010 اندكي بهبود يابد.