کد خبر: ۴۱۲۹۹۲
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
0
زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی شرکت سایپا برای انواع خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و اطلس اعلام شد.
اعلام زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی و مادران سامانه یکپارچه محصولات سایپا+بخشنامه
بر اساس اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یاد شده در سال گذشته نسبت به ثبت‌نام اولیه خودرو‌های کوییک GX، کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک اس با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک آر اتوماتیک، کوییک آر دنده‌ای تیپ اس با استاندارد ۸۵ گانه، ساینا اس، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس G اقدام کردند و در تاریخ ۹ فروردین ماه پیامک به آن‌ها ارسال شده، وضعیت واریز وجه و ثبت‌نام شان مطابق جدول (شماره ۱) ارایه شده، آمده است.


همچنین زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی اعلام شد؛ لذا آن‌دسته از متقاضیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودرو‌های کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، شاهین با گیربکس اتوماتیک و شاهین G اقدام کردند و در تاریخ تاریخ ۹ فروردین ماه پیامک اطلاع‌رسانی دریافت کرده‌اند، امکان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه پیش پرداخت را پیدا کردند. در جدول پیش رو (شماره ۲) به جزییات پرداخته شده است.

جدول شماره 1 (طرح عادی)

جدول شماره 2 (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: