7 تیر 1403 - 13:38

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

صاحب امتیاز: مؤسسه خبری و اطلاع رسانی پول و سرمایه

مدیر مسؤول: زهرا نظری مهر

زمینه فعالیت: اجتماعی – اقتصادی

امروز اولین روز از اَمرداد ماه است. اَمرداد در زبان فارسی به معنای «بدون مرگ» و «نامیرا و پایدار» است. ایرانیان از دیرباز در جستجوی اکسیر حیاتی بودند که نامیرایی و پایداری را به آنها ارزانی بخشد و چنین باوری را در نامگذاری پنجمین برج از گاهنامه خویش به کار بسته اند. با بهره گیری از این باور و با هدف توسعه ای پایدار برای ایران زمین از رویکرد نوین «پول نیوز» رونمایی می کنیم.

پول نیوز در جامه نوین سرخرنگ خویش سه تغییر اساسی را در بر دارد:

نخست در پوشش محتوایی خویش است. از این پس به سه حوزه «اقتصاد»، «توسعه» و « کسب و کار» می پردازیم. توسعه، بخشی اساسی در ساختن ایران است و کسب و کار ضامن بقا و پایداری کشور. باور ما این است که با پرداختن به این دو موضوع اساسی ضمن ارتباط موثرتر با خوانندگان گرامی به اقتصاد نیز نگاه جامع‌تر و کاربردی تر خواهیم داشت.

تغییر دوم در رویکرد ما به این سه بخش معنی می یابد. بر این باوریم که «خبر» نیازمند «تحلیل» است و تحلیل درست منجر به آگاهی خوانندگان و در نهایت برانگیختن نیاز به «آموختن» برای کنش مناسب به آن خبر خواهد شد و بدین سان است که توسعه پایدار شکل می گیرد. چنین رویکرد جدیدی بر تارک پول نیوز و با عنوان فرعی «خبری، تحلیلی و آموزشی» هویدا است.

سومین تغییر، در شیوه تولید محتوای سایت تجلی می یابد. از این پس گروهی از استادان دانشگاه، فعالان کسب و کار و خوانندگان گرامی در تولید محتوا به ما یاری می رسانند. به تدریج و در بخشهای مختلف پول نیوز با نحوه همکاری با ما بیشتر آشنا خواهید شد.

امیدواریم چنین تغییراتی در نهایت موجب دستیابی به هدف نهایی ما در تعالی و کارآمد سازی اقتصاد، توسعه و کسب و کارهای کشور عزیزمان ایران گردد.

توکل بر خدا