Search

چهره‌ای تازه رونمایی و امکاناتی گسترده راه‌اندازی شد

«به‌پرداخت من» در اوج خلاقیت و نوآوری

به گزارش پول نیوز ، در عرصه فعالیت های اقتصادی که درآمدزایی در اولویت باشد، شرکتهای بسیاری فعال می شوند که نتیجه آن بروز رقابت برای جلب مشتری بیشتر است. در این شرایط فناوری، نوآوری، خلاقیت، توجه به نیاز مشتری، مخاطب شناسی، ایجاد جذابیت، ارایه خدمات متنوع، کیفیت و بسیاری گزینه های دیگر باید کنار یکدیگر قرار گیرد تا یک بنگاه اقتصادی بتواند به موفقیت بیشتری دست یابد.

رویکرد جوامع از تولید به سوی خدمات گرایش یافته به نوعی که بیش از 50 درصد فعالیت های اقتصادی در بخش خدمات صورت می گیرد که البته خدمات نیز از تنوع بی شماری برخوردار است.

در بخش خدمات، فعالیت های مربوط به پرداخت مشتریان بسیاری دارد، وضعیتی که باعث شده شرکتهای بسیاری در عرصه پرداخت فعال شوند. اگر چه شرکتهای بسیاری در عرصه پرداخت فعال شده اند، اما سالهاست شرکت به‌پرداخت ملت در صدر قرار دارد، به نوعی که در آمارهای ماهیانه، فصلی، نیم سال و سالیانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت رکورددار است و با اختلاف از رقبا پیشی گرفته است.

اینکه در بین دهها شرکت پرداخت که از پشتوانه های قابل توجهی برخوردار هستند، شرکت به‌پرداخت ملت رتبه بالایی دارد، بی دلیل نیست و گزینه های بسیاری کنار یکدیگر قرار گرفته که کیفیت خدمات رسانی را بالا برده و مشتریان را جلب این توانمندی ها کرده است. نکته مهمتر اینکه به‌پرداخت ملت همواره بدنبال تحول آفرینی، نوآوری و بکارگیری ظرفیت های جدید است تا خدمات متفاوتی ارایه دهد.

در این رابطه بتازگی نسخه جدید سامانه «به‌پرداخت من» با طراحی نوین، امکانات هوشمند و تجربه کاربری متفاوت راه‌اندازی شد. این سامانه، نسل تازه‌ای از خدمات دیجیتال به‌پرداخت را در اختیار پذیرندگان قرار می‌دهد تا تمام امور پذیرندگی خود را آسان‌تر، سریع‌تر و بدون نیاز به مراجعه حضوری مدیریت کنند.

با نگاهی به نسخه جدید و خدماتی که ارایه می دهد، بخوبی می توان به اهمیت آن پی برد. در نسخه جدید «به‌پرداخت من»، کاربران می‌توانند درخواست درگاه پرداخت اینترنتی خود را به‌صورت آنلاین ثبت کرده و روند بررسی و تایید آن را به‌طور کامل مکانیزه پیگیری کنند.

گزینه دیگری که در نسخه جدید سامانه به‌پرداخت من تعریف شده، امکان ویرایش اطلاعات پذیرندگان حقوقی، مشاهده اطلاعات پایانه‌های فعال ثبت‌شده به نام کاربر و تفویض اختیار به نمایندگان قانونی است. این امتیاز ویژه به کاربر این اختیار را می دهد که نیرویی توانمند کنار خود داشته باشد.

از دیگر قابلیت‌های افزوده ‌شده در نسخه جدید به‌پرداخت من، ارسال مدارک موردنیاز به‌صورت برخط، ثبت درخواست سرویس‌های پذیرندگی مانند تسهیم و سرویس پرداخت، و احراز هویت کاربران از طریق امضای دیجیتال است.

همچنین بخوانید  قطع دست پولشویان و متقلبان با "رهام" به پرداخت ملت

همچنین رابط کاربری سامانه نیز به‌طور کامل بازطراحی شده و نسخه وب اپلیکیشن (PWA) آن امکان دسترسی سریع و آسان کاربران از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی را فراهم می‌کند. بنابر این کاربران به‌پرداخت من این امکان را دارند که در لپ تاب یا رایانه حساب خود را کنترل کنند و خدمات بگیرند.

از آنجا که تحولات صورت گرفته در نسخه جدید به‌پرداخت من متنوع و متعدد است، شاید کاربران در بکارگیری آن با چالش یا مشکل رو به رو شوند، به همین دلیل شرکت به‌پرداخت ملت برای بهبود پشتیبانی و تعامل با پذیرندگان، بخش تیکت پشتیبانی در این نسخه را فعال کرده تا کاربران بتوانند درخواست‌ها و سوالات خود را به صورت مستقیم ثبت، پاسخ‌ها را در هر زمان مشاهده و در نهایت گزارش‌گیری کنند.

اگرچه تا این مرحله اتفاقات خوبی رخ داده، اما تحولات دیگری در دستور کار به‌پرداخت من قرار دارد به نوعی که در ادامه توسعه خدمات، دو قابلیت جدید دیگر نیز به‌زودی به سامانه «به‌پرداخت من» افزوده می‌شود که قابلیت ثبت درخواست تجهیزات مورد نیاز از جمله پین‌پد، مودم، ترازو و سایر تجهیزات جانبی و امکان ثبت درخواست کارتخوان فروشگاهی به‌صورت مکانیزه در دستور کار قرار دارد.

شرکت به‌پرداخت ملت تاکید دارد: سامانه «به‌پرداخت من»، گامی مؤثر در مسیر دیجیتالی‌سازی خدمات به‌پرداخت ملت و تحقق شعار «تجربه پذیرندگی هوشمند، سریع و امن» است.

کاربران می‌توانند از طریق بخش پذیرندگی در وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به نشانیwww.behpardakht.ir و یا به‌طور مستقیم از طریق لینکmy.behpardakht.com به سامانه «به‌پرداخت من» دسترسی پیدا کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک رفاه کارگران .
بانک صادرات.....1.1.11
آخرین اخبار