Search

در ارزیابی عملکرد هفته دولت و کسب رتبه برتر نشان داد

درخشش روابط عمومی بانک سپه در وزارت اقتصاد

به گزارش پول نیوز ، در حالی که بانک سپه اولین بانک ایرانی است و بخش بزرگی از جامعه بخصوص نیروهای مسلح به صورت ویژه از این بانک خدمات می گیرند، بیشترین هجمه و مشکل آفرینی از سوی دشمنان متوجه بانک سپه می شود. از بانک اطلاعاتی تا گردش مالی و سرمایه گذاری، بانک سپه از جایگاه بالایی برخوردار است.

آخرین هجمه ای که علیه بانک سپه صورت گرفت، هک کردن اطلاعات در جنگ 12 روزه بود که دشمن بدنبال مشکل آفرینی های گسترده بود. تلاش دشمن بر این بود که در قالب دسترسی به اطلاعات حساب و پرداختی های بانک سپه، نارضایتی گسترده در بین نیروهای نظامی و انتظامی رقم بزند. اقدامی که با درایت و توانمندی کارکنان بانک سپه، شکست خورد.

بی شک مدیریت چالشها و مشکلات پیش آمده، به همت کارکنان در بخشهای گوناگون بانک سپه رقم خورده، اما روابط عمومی از جایگاه تاثیرگذارتری برخوردار بود. روابط عمومی با اطلاع رسانی گسترده، خیال تمامی دارندگان حسابهای بانک سپه را آسوده کرد. دقت و سرعت اطلاع رسانی به اندازه ای بود که آخرین و تازه ترین اقدامات صورت گرفته از سوی کارکنان و متخصصان برای بازگرداندن به حالت قبل را به صورت لحظه ای به اطلاع مشتریان بانک می رساند.

نگرانی مشتریان بانک سپه از این بود که مبادا حسابهایشان هک شود. جریان سازی خبری اسراییل بدنبال مسموم کردن ذهن مشتریان بود و سعی داشت این باور غلط را در بین مشتریان نهادینه کند که پس اندازهایشان از بین می رود و نمی توانند آخرین موجودی خودشان را اثبات و مطالبه کنند. اما اطلاع رسانی با بهره گیری از تمامی رسانه ها، باعث اطمینان خاطر مشتریان شد و تنها چالشی که صورت گرفت، تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق بود.مدیریت فضای جنگ و تهدید از سوی روابط عمومی بانک سپه به اندازه ای دقیق و لحظه ای بود که فراموش کردنی نبود.

از سوی دیگر رهبر انقلاب در دیدار با دولتمردان، همواره بر اطلاع رسانی و تبلیغات تاکید کرده و گفته اند باید هر اقدامی که از سوی دولت انجام می شود، به اطلاع مردم رسانده شود. آیت الله خامنه ای اطلاع رسانی درست و به موقع را باعث امیدواری مردم و بازگشت اعتماد به دولتمردان توصیف کردند.

در رابطه با اطلاع رسانی خدمات دولتمردان نیز، اداره کل روابط عمومی بانک سپه خوش درخشیده به نوعی که در ارزیابی عملکرد گرامیداشت هفته دولت، کارنامه درخشانی از خود نشان داد و موفق به کسب رتبه برتر در میان دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شد.

همچنین بخوانید  «باران امید» پاداش قرض‌الحسنه در بانک سپه

در ارزیابی انجام‌شده از سوی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، عملکرد روابط عمومی بانک سپه در اجرای شاخص‌های ابلاغی، با کسب بالاترین امتیاز در میان روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، به‌عنوان «اداره کل برتر» انتخاب شد.

هنگامی که یکی از دستگاههای دولتی در بین دیگر مجموعه ها، رکورد می زند و در جایگاه برتر قرار می گیرد، باید ملاک و الگوی دیگر دستگاهها قرار گیرد، افزون بر آنکه این دستگاه باید بر تلاش خود بیفزاید تا دوره بعد نیز رتبه برتر را کسب کند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصاد و دارایی، این موفقیت و کسب رتبه برتر را به بانک سپه تبریک گفته و از حمایت‌های مدیرعامل و تلاش همکاران اداره کل روابط عمومی در اجرای اثربخش برنامه‌های هفته دولت قدردانی کرد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

منطقه آزاد چابهار.00_00_19_28
منطقه آزاد انزلی 2
آخرین اخبار