به گزارش پول نیوز ، استاد دانشگاه و عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران ضمن بیان این مطلب افزود: وقتی یک جامعه بخواهد صفر تا صد اقتصاد را تجربه کند نیازمند بورس، بانک، بیمه، کارگزاری، سبدگردان ها، صرافی ها، شرکت های استارتاپی، مناطق آزاد و … است، البته موضوع مهم در اینجا پیوستگی زنجیره ای همه این موارد به یکدیگر است.
وی ادامه داد: اگر هر کدام از این شرکت کننده ها در حوزه های مختلف بخواهند به تنهایی شرایطی ایجاد کنند تا ارتباط مجموعه ها شکل بگیرد و یک شبکه سازی، تعامل و روابط منسجم ایجاد شود به هزینه های زیادی نیاز دارند، در حالی که در نمایشگاه کیش اینوکس این بستر فراهم شده و حرف اول و آخر را می زند.
بهبود تاکید کرد: همه شرکت هایی که حرفی برای گفتن دارند و برند شان خاص، نامی و اثر گذار است با هدف خدمت موثر به جامعه در این رویداد جمع شده اند و با شکوفا شدن بسترهای تجاری به دنبال سودآوری مطلوب هستند.
عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: هزینه و لحظه های این نمایشگاه با صد برابر ارزش افزوده دلار و رشد های هیجانی کاذب در بازار سرمایه برابری می کند؛ جایی که ارتباط در آنجا مستقیم شکل می گیرد و ره صد ساله با یک گفتگو، مذاکره و توافق پیموده می شود، یک راهبری درست می تواند این زنجیره را به حرکت در آورد.