Search

دیجیتالی‌سازی فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت  در دستور کار قرار گرفت

نوآوری، رمز بیمه پاسارگاد در فروش بیمه‌های زندگی

به گزارش پول نیوز ، برای آنکه یک مجموعه به موفقیت های چشمگیری دست یابد، لازم است در گام اول هدفگذاری کند و در مراحل بعدی برنامه ریزی، سرمایه گذاری و اقدامات اجرایی را انجام دهد. البته هدفگذاری و برنامه ریزی می بایست در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت پذیرد تا روند پیشرفت در قالب زمانبندی تاثیرگذاری محقق شود.

نکته مهمتر ظرفیت شناسی است. یک بنگاه اقتصادی باید با بررسی دقیق به این مهم دست یابد که با کدام رویکرد می تواند به درآمدزایی بیشتر دست یابد و هنگامی که نسبت به رویکرد شناخت و اطمینان پیدا کرد، راهکارهای حرکت در آن مسیر را بدست آورد. در این عرصه بازاریابی و شبکه فروش اهمیت ویژه ای دارد. در شرایطی که بازار رقابت داغ است و رقبا سعی می کنند در جذب مشتری موفقیت بیشتری داشته باشند، بازاریابان و شبکه فروش اهمیت ویژه ای دارد.

یکی از مهمترین بنگاههای اقتصادی که باعث اطمینان خاطر اشخاص حقیقی و حقوقی در آغاز یک پروژه و اسمترار در روند حرکت می شود، شرکتهای بیمه هستند. واقعیت این است که کشورمان به اشکال گوناگون در معرض تهدید قرار دارد و در بین 10 کشور حادثه خیر جهان قرار دارد که اگر بی مبالاتی را نیز به آن بیفزاییم، حوادث منجر به زیان های کلان چند برابر می شود که جبران خسارت ها تنها با خرید بیمه نامه امکان پذیر است.

البته هدف اصلی بیمه، مدیریت آینده و بروز احتمالاتی است که وقوع آن حتمی نیست اما قابلیت پیش بینی مبنی بر وقوع دارد. یکی از مهمترین اقداماتی که می توان انجام داد، خرید بیمه نامه عمر و زندگی است که در قالب این رویکرد می توان هر گونه احتمال از فوت تا نقص عضو را پیش بینی کرد و در بهترین حالت، در سررسید بیمه نامه عمر، حقوق بازنشستگی یا پس اندازی چشمگیر را دریافت کرد. اما نکته مهم اینجاست که باید مردم را نسبت به اهمیت بیمه زندگی آگاه کرد، رویکردی که مسوولیت آن بر عهده شبکه فروش، اطلاع رسانی و تبلیغات است.

بیمه پاسارگاد با درک درست از ظرفیت بیمه زندگی، بر این بخش از بیمه تاکید کرده به نوعی که مدیرعامل بیمه پاسارگاد بر شنیدن دیدگاه‌ها، پیشنهادها و دغدغه‌های همکاران و شبکه فروش تاکید کرد و گفت: بیمه پاسارگاد از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است و از نظر توانگری مالی، پیشرو بودن در حوزه بیمه‌های زندگی، دارایی‌های ارزشمند و سرمایه انسانی حرفه‌ای، در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

محمدرضا کشاورز با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و تمرکز بر برند پاسارگاد گفت: همه کارکنان در مسیر رشد برند بیمه پاسارگاد گام برمی داریم و موفقیت این برند، رضایت و سربلندی همه کارکنان را به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید  اقبال عمومی به بیمه پاسارگاد

مدیرعامل بیمه پاسارگاد توسعه بیمه‌های زندگی با رویکرد نوآورانه در سرمایه‌گذاری را از برنامه‌های جدی شرکت برشمرد و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه بیمه عمر و تأمین آتیه، موضوع بازدهی و نحوه سرمایه‌گذاری ذخایر این بیمه‌نامه‌هاست که در این زمینه برنامه‌ریزی های خوبی انجام شده است.

وی به تحول دیجیتال در فرآیندهای بیمه‌گری اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییرات و تحولات جامعه، برنامه ما دیجیتالی‌سازی فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت و بهره مندی از توانمندی سازمان فروش است و جهت تسهیل عملیات فروش نمایندگان و سازمان فروش شرکت در بخش‌های عملیاتی و فرآیندهای بیمه‌گری باید به سمت الکترونیک سازی فرایندها حرکت کنیم.

اگرچه بیمه پاسارگاد بر بیمه های زندگی تمرکز کرده، اما دیگر ظرفیت ها را رها نکرده به نوعی که کشاورز بر حضور موثرتر بیمه پاسارگاد در سایر رشته‌های بیمه‌ای تأکید کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های قوی شرکت، زمینه برای توسعه بیشتر فعالیت‌ها در رشته‌های مختلف بیمه‌ای فراهم است و می‌توانیم در این بخش‌ها نیز موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آوریم.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد که بخوبی نسبت به عملکرد و نقش آفرینی نمایندگی ها و شبکه فروش آگاه است، با اشاره به اهمیت توسعه حرفه‌ای نمایندگان و افزایش اختیارات مناطق و شعب افزود: نمایندگان و مدیران مناطق با شناخت دقیق‌تری از ریسک‌های بومی فعالیت می‌کنند. به همین دلیل افزایش اختیارات و توانمندسازی آن‌ها یکی از برنامه‌های جدی ما در مسیر رشد و تعالی سازمان است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

خبر-3
خبر-2
آخرین اخبار