متخصص حوزه خدمات مشتریان و مدیرعامل شرکت ICCS خواستار شد؛

کاهش زمان خدمات رسانی به مشتریان

متخصص حوزه خدمات مشتریان و مدیرعامل شرکت ICCS، معتقد است که فاصله زمانی بین پرداخت مشتری و تجربه واقعی کیفیت خدمات، مهم‌ترین عامل کاهش اعتماد به شمار می‌آید.

به گزارش پول نیوز ، مهندس علی قنادیان  متخصص حوزه خدمات مشتریان و تجربه مشتری و مدیرعامل شرکت ICCS در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت‌های خدماتی، ایجاد اعتماد پایدار در مشتریان است.

وی افزود: برای رفع این چالش باید در سه حوزه عملیاتی، ارتباط عاطفی و تجربه استفاده ساده از خدمات تمرکز شود.

قنادیان ادامه داد: در حوزه عملیاتی، ساده‌سازی فرآیندهای اداری و کاهش مدت زمان دریافت خدمات به ویژه در بخش بیمه، از اولویت‌هاست.

وی با اشاره به اهمیت بهبود زیرساخت‌های دیجیتال، تاکید کرد: استفاده از اپلیکیشن‌های کاربرپسند و تسریع فرایندهای آنلاین، می‌تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد. از سوی دیگر، ایجاد ارتباط عاطفی قوی بین مشتری و سازمان باعث افزایش وفاداری و اعتماد می‌شود. این بخش باید همزمان با بهینه‌سازی فرایندهای عملیاتی دنبال شود تا نتایج مثبت پایداری به دست آید.

قنادیان ادامه داد: ادغام خدمات بیمه در روند روزمره زندگی مشتریان، از دیگر رویکردهای پیشنهادی برای بهبود تجربه کاربری است. این امر باعث می‌شود تا دریافت خدمات به شکل طبیعی و بدون دغدغه انجام شود و در نهایت به رضایت و اعتماد بیشتر منجر گردد.

بیشتر بخوانید : پنل تخصصی بیمه سامان در نمایشگاه الکامپ

متخصص حوزه خدمات مشتریان تصریح کرد: بهبود تجربه مشتری در حوزه B2B و B2C با رویکردی متفاوت، هدف مشترکی دارد: ارتقای کیفیت خدمات و افزایش اعتماد در مشتریان.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

bf79ebd7ed3c4b0e9b9c48325b163e8f
دانش
آخرین اخبار